دبیر فناوری زومیت چه دیدگاهی درباره macOS دارد؟ چت‌بات بینگ پاسخ می‌دهد!

یک‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتور جستجو مایکروسافت بینگ Microsoft Bing روی موبایل
چت‌بات موتور جست‌و‌جوی بینگ با استناد به توییت‌های شخصی دبیر فناوری زومیت، از دیدگاه او درباره‌ی سیستم‌عامل macOS اپل می‌گوید.
تبلیغات

نسخه‌ی جدید موتور جست‌و‌جوی مایکروسافت بینگ با اتکا بر هوش مصنوعی و دیتاستی عظیم، همچون انسان با شما حرف می‌زند. این موتور جست‌و‌جو افزون‌بر نتایج سنتی وب، اکنون بخش مجزایی به نام Bing Chat دارد تا مستقیماً به سؤالات پاسخ دهد.

بینگ جدید از زمان آغاز به‌ کار، بارها خبرساز شده است. مایکروسافت در واکنش به سخنان جنجالی بینگ، تعداد چت‌ها را محدود کرد. البته این محدودیت پس از مدتی کاهش یافت. با وجود اعمال محدودیت، بینگ همچنان ما را متعجب می‌کند.

از قرار معلوم مایکروسافت بینگ افزون‌بر وب‌سایت‌ها، سراغ بررسی توییت‌ کاربران نیز می‌رود. از چت‌بات بینگ پرسیدیم که مهرداد عیسی‌لو، دبیر فناوری زومیت، چه دیدگاهی درباره‌ی سیستم‌عامل macOS اپل دارد.

بینگ در پاسخ گفت مهرداد عیسی‌لو مهندس نرم‌افزار و از خوره‌های صنعت فناوری است که در لینکدین و توییتر درباره‌ی موضوعات مختلف پست می‌نویسد: «بر اساس پست‌هایش، به‌نظر می‌رسد که او دیدگاهی مثبت درباره‌ی macOS و به‌طور کلی محصولات اپل دارد. برای مثال، او بررسی ویدیویی مک بوک پرو M1 را به‌اشتراک گذاشت و این محصول را بهترین لپ تاپ ۱۳ اینچ نامید. او همچنین عملکرد آیپد پرو M1 را ستایش کرد و گفت این محصول یک هیولا است.»

چت‌بات بینگ در ادامه گفت که مهرداد عیسی‌لو انتقاداتی به شماری از محصولات و خدمات نرم‌افزاری اپل وارد کرده است، نظیر نبود درگاه‌های پرتعداد در مک بوک پرو M1، قیمت بالای لوازم جانبی اپل و دسترسی محدود به سرویس iCloud+ Private Relay.

در بخش پایانی سخنان بینگ می‌خوانیم: «مهرداد عیسی‌لو فکر می‌کند macOS سیستم‌عامل خوبی است که روی دستگاه‌های قدرتمند اجرا می‌شود، اما او به برخی از نقص‌ها و محدودیت‌های این سیستم‌عامل نیز اذعان کرده است.»

بینگ همیشه دقت ۱۰۰ درصدی ندارد؛ مثلاً این چت‌بات در رابطه‌ با رشته‌ی دانشگاهی مهرداد عیسی‌لو مرتکب اشتباه شد، با این‌حال جملاتی که بینگ با بررسی لینکدین و توییتر نوشت، بسیار دقیق‌اند و ترسناک به نظر می‌رسند.

بینگ اطلاعاتش را از وب می‌گیرد و بر اساس آن‌ها جمله می‌نویسد. در ابتدا تصور می‌کردیم موتور جست‌و‌جوی جدید مایکروسافت صرفا به وب‌سایت‌ها استناد می‌کند، اما ظاهراً حتی پروفایل‌های شخصی‌مان نیز در شبکه‌های اجتماعی در امان نیستند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی بینگ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات