لینکدین از این پس اجازه می‌دهد از دانلود آدرس ایمیلتان جلوگیری کنید

جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در حال بهبود لینکدین است. کاربر حالا می‌تواند با فعال‌کردن یک گزینه از دانلود آدرس ایمیل خود در داده‌های آرشیوشده‌ی کاربری دیگر جلوگیری کند.
تبلیغات

لینکدین هم‌اکنون اجازه می‌دهد تا کاربران تمام داده‌ها را همراه با آدرس ایمیل‌های مخاطبانشان ذخیره کنند. درنتیجه، کسب‌وکارهای بزرگ و بازاریابان به گنجینه‌ای از آدرس‌ها دسترسی دارند که با آن می‌توانند به کاربران پیام‌های اسپم همگانی بفرستند یا درخواست دهند تا خارج از شبکه‌ی لینکدین ارتباط برقرار کنند. حال، مایکروسافت گزینه‌ی جدیدی اضافه کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا دیگران را از استخراج آدرس ایمیل در هنگام آٰرشیوکردن داده‌ها منع کند.

برای کسانی که حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی بسیار مهم است، لینکدین به‌طور پیش‌فرض این گزینه را برای جلوگیری از دسترسی قرار داده است. بنابراین، کاربران به‌دلخواه می‌توانند این گزینه را تغییر دهند.

لینکدین حریم خصوصی

لینکدین این خبر را تأیید کرده و نوشته است:

این گزینه به کاربران کنترل بیشتری روی آدرس ایمیلشان در لینکدین می‌دهد. اگر به‌دنبال تنظیمات «چه کسی می‌تواند ایمیل من را دانلود کند» بگردید، می‌بینید تنظیمات جزئی‌تری اضافه کردیم که به‌طور پیش‌فرض از حریم خصوصی کاملا محافظت می‌کند. کاربران می‌توانند با توجه به اولویت‌هایشان آن‌ها را تغییر دهند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا حتی کنترل کنند چه کسی می‌تواند آدرس ایمیل آن‌ها را در آرشیو خود داشته باشد.

گفتنی است در سال‌های اخیر، از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک به‌دلیل سیاست‌های «بازی سریع و دسترسی آزاد به اطلاعات حریم خصوصی دیگر افراد» بسیار انتقاد شده؛ ازاین‌رو، سایر شبکه‌های اجتماعی به فکر تقویت گزینه‌های مربوط به حریم خصوصی افتاده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات