GoPro از سه مدل دوربین HERO7 خود رونمایی کرد

جمعه ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
مطالعه 3 دقیقه
شرکت گوپرو از سه مدل دوربین‌ اکشن‌کم سری HERO7 سفید، مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت GoPro، دوربین‌های اکشن‌کم سری HERO7 را که شامل سه دوربین جدید با نام‌های هیرو ۷ مشکی، هیرو ۷ سفید و هیرو ۷ نقره‌ای نام‌گذاری شده‌اند، به‌صورت رسمی رونمایی کرد. 

هیرو ۷ مشکی، دوربین پرچمدار گوپرو، از نظر ویژگی‌های تثبیت‌‌کننده‌ی تصویر ویدیویی بهبود یافته است و مجهز به ویژگی جدیدی به نام HyperSmooth است. HyperSmooth، بهترین تثبیت‌ی‌کننده تصویر یا استابلایزر موجود در دوربین‌های عکاسی فعلی است.

هیرو 7 گوپرو

گوپرو معتقد است:

با ویژگی جدید HyperSmooth، ویژگی تثبیت‌کنندگی تصویر در دوربین‌های گوپرو بسیار حرفه‌ای‌تر از قبل خواهد شد. کاربر می‌تواند از مزایای تنظیم‌کننده‌ی دستی (gimbal) و همچنین تثبیت‌کننده‌ی تصویر حرفه‌ای بدون پرداخت هزینه‌ی بیشتر و به‌راحتی بهره ببرد. ویژگی جدید HyperSmooth در زیر آب هم کار می‌کند، و همچنین در برابر ضربه و یا باد شدید هم که معمولا گیمبال از کار می‌افتد، کماکان به‌خوبی کار می‌کند.
دوربین هیرو ۷ گوپرو
دوربین هیرو ۷ گوپرو
دوربین هیرو ۷ گوپرو
دوربین هیرو ۷ گوپرو

دوربین جدید هیرو ۷ مشکی، می‌تواند فرمت جدید ویدئویی با نام TimeWarp را تولید کند که به نام hyperlapseنیز شناخته می‌شود. این ویژگی به کاربر کمک می‌کند تا بتواند در سریع‌ترین زمان، حرفه‌ای‌ترین ویدئوها را تولید کند و به‌اشتراک بگذارد.

 HERO7 Black، اولین دوربین گوپرو است که می‌تواند استریم ویدئویی بگیرد و به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت خودکار بتوانند در زمان واقعی، استریم ویدئویی خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک، یوتیوب، توییچ و Vimeo به ‌اشتراک بگذارند. هیرو ۷ مشکی می‌تواند عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی و ویدئوهای 4K‌ و ۶۰ فریم در ثانیه  و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با فریم‌ریت ۲۴۰ فریم در ثانیه بگیرد.  این دوربین پرچمدار گوپرو، از نمایشگر لمسی ۲ اینچی بهره می‌برد و تا عمق ۱۰ متر (۳۳ فوت) در برابر نفوذ آب مقاوم است. همچنین دوربین جدید گوپرو مجهز به سیستم کنترل صدا، امکان گرفتن ویدئوهای اسلوموشن ۸X، به‌علاوه‌ی photo timber، همچنین امکان افزایش صداو ویژگی‌هایی همچون GPS و HDR است. 

دوربین هیرو ۷ گوپرو

HERO7 نقره‌ای نیز ویژگی‌ها و قابلیت‌های خوبی از جمله مقاومت در برابر نفوذ آب، سیستم کنترل صدا، نمایشگر لمسی و قابلیت اتصال به وای‌فای، بلوتوث دارد. هیرو ۷ نقره‌ای نیز همانند مدل هیرو ۷ مشکی دارای تثبیت‌کننده‌ی HyperSmooth است ولی امکان گرفتن استریم ویدئویی زنده را ندارد، و به‌جای محدوده‌ی دینامیکی بالا (HDR)، تنها از WDR پشتیبانی می‌کند. 

در نهایت HERO7 سفید، ساده‌ترین و ارزان‌ترین دوربین از بین سه مدل دوربین معرفی‌شده‌ی GoPro است؛ این دوربین، فاقد محدوده دینامیکی بالا است و حتی GPS هم ندارد. با این دوربین می‌توانید عکس‌های ۱۰ مگاپیکسلی و ویدئوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و فریم‌ریت ۶۰ فریم در ثانیه بگیرید. HERO7 سفید از 4K‌ پشتیبانی نمی‌کند؛ اما سیستم کنترل صدا دارد و تا عمق ۱۰ متر (۳۳ فوت) در برابر نفوذ آب مقاوم است. 

دوربین هیرو ۷ گوپرو سفیدرنگ با قیمت ۱۹۹ دلار، هیرو ۷ نقره‌ای رنگ با قیمت ۲۹۹ دلار و در نهایت هیرو ۷ مشکی‌رنگ با قیمت ۳۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد. پیش‌فروش هر سه دوربین آغاز شده است ولی هر سه مدل از تاریخ ۳۰ سپتامبر برابر با ۸ مهرماه در قفسه‌ی فروشگاه‌ها به‌فروش خواهند رسید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات