راهنمای خرید اول مهر برای معلم‌ها

دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
مطالعه 8 دقیقه
راهنمای خرید مهر ماه برای معلم ها
در راهنمای خرید اول مهر برای معلم‌ها، فهرستی از لوازم ضروری را معرفی می‌کنیم که هر معلمی برای بهبود در فرایند آموزش به آن‌ها نیاز خواهد داشت.
تبلیغات

با توجه‌ به نقش حیاتی معلمان در آموزش کودکان و نوجوانان، این افراد نه‌تنها نیازمند مهارت‌ها و دانش تخصصی در زمینه‌ی آموزش هستند، بلکه به لوازمی نیاز دارند تا بتوانند آموزش را به سطح جدیدی رسانده و از خستگی و درگیری‌های احتمالی مسیر بکاهند.

در این بخش از راهنمای خرید، قصد داریم فهرستی از لوازم موردنیاز اول مهر برای معلم‌ها را معرفی کنیم تا با خیالی آسوده لیست خرید خود را تکمیل کنید.

لوازم موردنیاز اول مهر برای معلم‌ها

  • تبلت قلم‌دار
  • پاوربانک
  • گوشی هوشمند
  • لپ تاپ
  • تراول ماگ
  • هارد اکسترنال
  • فلش مموری
  • هدفون بی‌سیم
  • اپلیکیشن برنامه‌ریزی
  • خودکار و روان‌نویس
  • پوشه‌ی دکمه‌دار
  • کیف اداری

تبلت قلم‌ دار

آیپد مینی 2021 اپل

از تبلت قلم‌ دار می‌توان برای یادداشت‌برداری در محیط کلاس استفاده کرد. همچنین، اگر دوست دارید موارد مهم را بدون تایپ کردن یا نوشتن روی کاغذ، به اطلاع دانش‌آموزان خود برسانید، تبلت قلم دار به‌کارتان خواهد آمد.

به‌ خاطر داشته باشید که برخی از تبلت‌ها مثل آیپد مینی 2021 اپل تنها قابلیت پشتیبانی از قلم را دارند و باید قلم را به‌صورت جداگانه خریداری کنید؛ بااین‌حال، عملکرد و کارایی به‌مراتب بالاتری از دیگر تبلت‌های هوشمند دارند. برای اینکه انتخاب درستی داشته باشید، مقاله بهترین تبلت های قلم دار بازار را مطالعه کنید تا بسته به قیمت تبلت، مدل مناسبی را بیابید.

پاوربانک؛‌ شارژر همراه

پاوربانک انکر مدل A1287H12

پاوربانک نیازی به توضیح ندارد و برای هرشخصی وسیله‌ای ضروری به‌شمار می‌آید. در مواقعی که فرصت شارژ کردن تلفن‌همراه یا تبلت خود را ندارید و از طرفی باید به‌سرعت در کلاس حضور پیدا کنید، این پاوربانک است که به کمکتان می‌آید.

پاوربانک را در بودجه‌ها و ظرفیت‌های مختلفی می‌توانید خریداری کنید. یکی از گزینه‌های پیش‌رو پاوربانک انکر مدل A1287H12 با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که کمتر از ۲ میلیون تومان قیمت دارد. پیش از خرید، به بهترین پاور بانک های بازار ایران نیز نگاهی بیندازید. برای مشاهده‌ی قیمت پاوربانک، به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

گوشی هوشمند

گوشی A54 سامسونگ

اگر مدتی است که فکر خرید گوشی جدیدی را در سر می‌پرورانید و هنوز برای خرید اقدامی نکرده‌اید، شاید بد نباشد با شروع سال تحصیلی جدید، این فکر را به حقیقت بدل کنید. از گوشی هوشمند علاوه‌بر کارهای معمول، می‌توانید برای زمان‌بندی کلاس‌ها و امتحانات نیز استفاده کنید.

یکی از گوشی‌هایی که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، گوشی A54 سامسونگ است که از بهترین میان‌رده‌های بازار به شمار می‌آید. اگر به‌دنبال گزینه‌های بیشتری هستید، توصیه می‌کنیم به بهترین گوشی های موبایل بازار ایران نگاهی داشته باشید و بسته به قیمت گوشی، مدل دلخواهتان را بیابید.

لپ‌ تاپ

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1502ZA

اگر در مقطع ابتدایی تدریس می‌کنید، شاید لپ‌تاپ خیلی به کارتان نیاید؛ اما برای مقاطع بالاتر، ابزاری کاربردی خواهد بود که افزون‌بر دسترسی به منابع و نرم‌افزارهای آموزشی به شما کمک می‌کند این منابع را در کلاس درس با دانش‌آموزان به اشتراک بگذارید.

لپ تاپ ایسوس VivoBook 15 مدل R1502ZA با پردازنده Core i7 امکانات مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد و بین بازه‌ی ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان قیمت دارد. اگر می‌خواهید با بودجه‌ی متفاوتی، لپ‌تاپ دلخواهتان را بیابید در مقاله‌ی بهترین لپ تاپ های بازار ایران نیز می‌توانید بسته به قیمت لپ تاپ، مدل‌های برتر بازار را بیابید.

تراول ماگ

ماگ سفری استنلی مدل Classic Trigger

اگر معمولاً در طول روز آب، چای یا قهوه‌ی زیادی مصرف می‌کنید و از طرفی دوست ندارید در محیط مدرسه هربار برای رفع تشنگی یا خواب‌آلودگی به آشپزخانه بروید، همین حالا تراول ماگ را به چک لیست خرید اول مهرتان اضافه کنید.

ماگ سفری استنلی مدل Classic Trigger با قابلیت نگه‌داری ۵ ساعت نوشیدنی گرم و ۸ ساعت نوشیدنی سرد، یکی از بهترین ماگ‌های موجود در بازار به حساب می‌آید.

هارد اکسترنال

هارد اکسترنال ای دیتا HD330

امروزه آموزش تنها به نوشتن روی تخته متکی نیست و گاهی نیاز است برای یادگیری هرچه بهتر دانش‌آموزان از فیلم‌های آموزشی استفاده کنید. در طول دوره‌ی تحصیل، این اطلاعات حجم زیادی از تلفن‌همراه یا لپ‌تاپ شما را اشغال می‌کنند و شاید بهتر باشد به هارد اکسترنال برای جمع‌آوری و نگه‌داری اطلاعات مهم روی بیاورید.

هارد اکسترنال ای دیتا مدل HD330 با ظرفیت ۱ ترابایت و سرعت انتقال داده‌ی ۵ گیگابایت‌برثانیه یکی از بهترین‌های موجود در بازار و برای خرید گزینه‌ی مناسبی است. ما در زومیت بهترین هارد اکسترنال های موجود در بازار ایران را در مقاله‌ای گردآوری کرده‌ایم که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه‌ی مناسب را انتخاب کنید. قیمت هارد اکسترنال را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.

فلش مموری

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Go

اگر با حجم بالایی از اطلاعات سروکار ندارید و از طرفی، به سرعت انتقال بالاتری برای آموزش‌های صوتی و تصویری در کلاس درس نیاز دارید، بهتر است به‌جای هارد اکسترنال، فلش مموری را جایگزین کنید.

می‌توانید فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Go با ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و پورت‌های USB 3.0 و تایپ سی را خریداری کنید. قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Go ظرفیت ۳۲ گیگابایت حدوداً ۳۰۰ هزار تومان است.

هدفون بی‌سیم

گلکسی بادز 2 پرو

طبعاً هر شغلی خوبی‌ها و بدی‌های خودش را دارد. حوزه‌ی آموزش نیز ممکن است گاهی خسته‌کننده و طاقت‌فرسا شود. اگر در چنین شرایطی در محیط مدرسه حضور داشته باشید، گوش‌دادن به موسیقی با هدفون می‌تواند حتی برای چند دقیقه انرژی لازم برای ادامه‌ی کار را به شما بازگرداند.

کیو سی وای T13 هدفون مقرون‌به‌صرفه و کارآمدی است که هزینه‌ی کمی روی دستتان خواهد گذاشت. درصورتی‌که قیمت هدفون برایتان موضوعیت ندارد، می‌توانید به‌سراغ مدلی همچون گلکسی بادز 2 پرو بروید. برای راحتی هرچه بیشتر شما در خرید، ما لیستی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار ایران را گردآوری کرده‌ایم.

اپلیکیشن برنامه‌ریزی

لوگو اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی

قرار نیست برای شروع مدرسه، فهرست موارد ضروری را از لوازم خریدنی پر کنید. در این میان مواردی مثل اپلیکیشن‌های برنامه‌ریزی ‌و مدیریت کارها را دست‌کم نگیرید؛ چراکه به شما کمک می‌کنند تسلط بیشتری بر برنامه‌های روزانه‌ی خود داشته باشید و زمان را به‌شیوه‌ی بهتری سازماندهی کنید.

اپلیکیشن Microsoft To Do با یادآوری برنامه‌های تنظیم‌شده به شما کمک می‌کند هیچ برنامه‌ای را از قلم نیندازید و برای انجام تمام کارهایتان زمان کافی داشته باشید. در مقاله‌ی معرفی بهترین اپلیکیشن های برنامه ریزی و مدیریت کارها به موارد بیشتری دسترسی خواهید داشت و می‌توانید برنامه‌ی موردنظرتان را انتخاب کنید.

خودکار و روان‌نویس

خودکار پنج‌عددی پنتر

برای اینکه هربار برای یادداشت‌برداری یا تصحیح برگه‌های امتحان، از دانش‌آموزان درخواست خودکار نکنید، بهتر است پیش از شروع مدرسه، چند خودکار یا روان‌نویس مناسب خریداری کرده و همواره به‌همراه خود داشته باشید.

خودکار پنتر و کنکو از بهترین برندهای موجود در بازار محسوب می‌شوند که با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید بسته‌های چندعددی آن‌ها را خریداری کنید. چنانچه با روان‌نویس حین نوشتن احساس بهتری دارید، بسته‌ی سه‌عددی روان‌نویس یونی‌بال گزینه‌ی مناسبی خواهد بود.

پوشه‌ی دکمه‌دار

پوشه‌ی دکمه‌دار فوسکا

از پوشه‌های دکمه‌دار می‌توانید برای جمع‌آوری و بایگانی‌کردن برگه‌های امتحان دانش‌آموزان استفاده کنید. پوشه‌های دکمه‌دار معمولاً در بسته‌های چندعددی و اندازه‌های مختلف به‌فروش می‌رسند. ازآنجاکه دانش‌آموزان و معلمان بیشتر با کاغذهای A4 سروکار دارند، بسته‌ی ۱۰ عددی پوشه دکمه دار فوسکا سایز A4 انتخاب مناسبی خواهد بود.

کیف اداری

کیف اداری بیورا

کیف اداری برای جابه‌جایی لوازم جانبی و لپ‌تاپ در مدرسه و محیط‌های آموزشی ضروری به‌نظر می‌رسد. اگر از نظر هزینه مشکلی ندارید، بهتر است به‌سراغ برندهای چرم طبیعی بروید که مدت‌زمان بیشتری دوام می‌آورند؛‌ اما برای کاهش هزینه‌ها کیف اداری بیورا مدل eez14 نیز گزینه‌ی مناسبی است. این محصول از فضای جداگانه برای لپ‌تاپ بهره می‌برد و تمام لوازم شما را در خود جای می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات