بهترین برند لپ تاپ در سال 2023 کدام است؟

سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
بهترین مارک لپ تاپ | بهترین برند لپ تاپ از نظر باتری، نمایشگر و قدرت پردازشی کدام است؟
بهترین برند لپ‌تاپ در سال ۲۰۲۳ کدام شرکت است؟ بهترین برند لپ‌تاپ از نظر نمایشگر کدام است؟ در ادامه با معرفی بهترین مارک لپ تاپ 2023 همراه زومیت باشید.
تبلیغات

دنیای کامپیوترها بعد از تحول و پیشرفت در سال‌های اخیر حالا در اختیار بهترین برندها یا به‌قولی بهترین مارک های سازنده لپ‌تاپ است که بیشترین سهم فروش و سلطه را به بازار کامپیوتر دارند.

بازار کامپیوتر به‌دلیل سختی طراحی، پیچیدگی و هزینه‌ی زیاد ساخت رایانه‌ها، بازیکنان محدودتری نسبت‌به سایر بازارها ازجمله‌ی گوشی‌های هوشمند دارد که به شرکت‌های جدید جرأت عرضه‌ی محصولات را نمی‌دهد. البته سازندگانی مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی باتمرکز کمتر نسبت‌به بازار گوشی، لپ‌تاپ‌هایی را به بازار عرضه کرده‌اند.

باتوجه‌به وجود رقبای قدرتمندی مانند اپل، لنوو، ایسوس، دل و سایر شرکت‌های بزرگ به‌نظر نمی‌توان چندان شانس زیادی برای سایر سازندگان قائل شد. البته حالا نام‌های بسیار بزرگی مانند سونی کمتر در بازار لپ‌تاپ شنیده می‌شوند و معلوم نیست آینده‌ی این شرکت‌ها دقیقاً چه خواهد شد.

همچنین لپ‌تاپ‌ها درحال‌حاضر تبدیل به یکی از ضروری‌ترین ابزار برای هر کاربری شده‌اند. تنوع محصولی بسیار بالا در بازار لپ‌تاپ‌ها با انواع مشخصات و قیمت‌های مختلف باعث شده تا برای هر کاربر چندین‌وچند گزینه برای خرید وجود داشته باشد. اما جنبه‌ی منفی ماجرا اینجاست که این تعدد گزینه‌ها کار را برای انتخاب کمی سخت خواهد کرد. بنابراین، برای معرفی برندهایی که نیازهای مصرف کننده را به‌بهترین شکل برآورده می‌کنند، اینجا فهرستی از بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2023 آورده شده است.

در ادامه‌ی مقاله‌ی پیش‌رو با معرفی بهترین مارک لپ‌تاپ از نظر CPU، نمایشگر و باتری همراه ما باشید.

بهترین مارک لپ تاپ در سال 2023

بهترین مارک یا برند لپ تاپ در سال ۲۰۲۳ که هنوز در سه‌ماهه اول آن هستیم را باید از میان سازندگانی که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند جست‌وجو کرد. نام‌های بزرگی مانند لنوو، اچ‌پی، دل، اپل و ایسوس به‌ترتیب بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند. دلیل این فروش بالا عرضه محصولات باکیفیت، نوآورانه و با ارزش خرید بالا است.

بهترین مارک لپ تاپ از نظر CPU

پردازنده به‌عنوان مرکز فرماندهی لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین اجزای آن است. قصد شما از خرید لپ تاپ چه انجام بازی‌های سنیگن باشد، چه ویرایش عکس و فیلم، نیازمند لپ‌تاپی با CPU‌ قدرتمند و درعین‌حال بهینه خواهید بود.

تقریباً اکثر برندهای مطرح لپ‌تاپ از CPUهای یکسانی برای محصولات‌شان استفاده می‌کنند؛ البته در این میان اپل مانند گوشی‌های هوشمندش، در محصولات مک‌بوک خود نیز هم با بهره‌مندی از تراشه‌های اختصاصی خودش یعنی سری M1 و M2 که بر اساس معماری آرم، طراحی و ساخته شده‌اند، متفاوت‌تر از سایر رقبا ظاهر می‌شود.

به‌لطف به‌کارگیری تراشه‌های اختصاصی اپل، مک‌بوک‌هایی که دارای CPUهای سری M1 و M2 هستند، مصرف بسیار بهینه‌ای دارند و درعین‌حال قدرت مناسب و بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این درحالی است که اکثراً قدرت بالای لپ‌تاپ‌های ویندوزی به‌کمک توان بالای پردازنده تولید می‌شود که باعث مصرف بالا، داغی لپ‌تاپ و در صورت استفاده روی باتری، باعث تخلیه سریع آن می‌شود.

این مسئله به‌قدری تأثیرگذار است که عملکرد اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی قدرتمند در حالت متصل‌به برق و روی باتری تفاوت زیادی دارد. درواقع هنگام اتصال لپ‌تاپ به برق می‌توان انتظار دیدن حداکثر قدرت لپ‌تاپ را داشت؛ درحالی‌که درصورت هنگام استفاده روی باتری دسترسی به بیشترین قدرت پردازشی پردازنده‌های پرچم‌دار عملاً غیرممکن است.

بهترین برند لپ تاپ از نظر نمایشگر

وقتی صحبت از لپ‌تاپ به میان می‌آید، صفحه‌ی نمایش یکی از مهم‌ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود؛ چراکه تأثیر مستقیم روی تجربه‌ کاربری خواهد داشت. یک صفحه نمایش خوب می‌تواند تجربه بصری شما را افزایش دهد و کار بر روی پروژه‌های ویرایش فیلم و عکس، تماشای فیلم‌ها و اجرای بازی‌ها را لذت‌بخش‌ترو دقیق‌تر کند.

دل به خاطر نمایشگرهای باکیفیت خود شناخته شده است و این برند طیف گسترده ای از لپ تاپ ها را با نمایشگرهای مختلف ارائه می دهد. سری XPS 13 و XPS 15 دو مدل از بهترین لپ تاپ‌های موجود با صفحه نمایش 4K UHD هستند. نمایشگر این لپ‌تاپ‌های دل رزولوشن بالای ۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهد.

لنوو با ارائه مدل‌های مختلف و با نمایشگرهای متنوع، یکی دیگر از بهترین برندهای لپ‌تاپ در بخش نمایشگر است؛ مثلاً ThinkPad X1 Carbon یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود با صفحه‌ی نمایش 1440p است. وضوح تصویر این لپ‌تاپ لنوو ۲٬۵۶۰ در ۱٬۴۴۰ پیکسل است.

سری مک بوک پرو اپل یکی دیگر از محصولات محبوب بازار است که یکی از دلایل آن نمایشگر فوق‌العاده‌ای است که در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال مک بوک پرو 2023 مدل ۱۶ اینچی رزولوشن ۲٬۲۳۴ در ۳٬۴۵۶ پیکسل را بر روی صفحه‌ی نمایش Liquid Retina XDR خود ارائه می‌دهد که آن را برای ویرایش ویدیو، طراحی گرافیکی و سایر کارهای بصری بسیار عالی می‌کند. همچنین قدرت بالای تراشه‌ی M2 مکس اپل نیز دست کاربر را برای انجام سنگین‌ترین کارها باز خواهد گذاشت.

ایسوس نیز چندین و چند مدل لپ‌تاپ با محوریت نمایشگر ارائه کرده که از صفحه‌نمایش‌هایی با دقت ۲٬۸۸۰ در ۱٬۸۰۰ پیکسل و پنل OLED دقیق و لمسی بهره می‌برند و جزو بهترین لپ‌تاپ‌ها از نظر نمایشگر محسوب می‌شوند. همچنین سامسونگ که در ساخت نمایشگر خبره است برای لپ‌تاپ‌های جدید ۲۰۲۳ گلکسی بوک سنگ تمام گذاشته و آن‌ها را به پنل OLED سریع و باکیفیت مجهز کرده است.

بهترین مارک لپ تاپ از نظر باتری

بهترین برند لپ‌تاپ از نظر باتری را باید اپل دانست؛ چراکه طول عمر لپ‌تاپ‌های اپل برخلاف اکثر لپ‌تاپ‌های ویندوزی که سه تا چهار ساعت است، به بیش‌از نصف یک روز می‌رسد؛ یعنی طول عمر باتری مک‌بوک‌ها چیزی شبیه گوشی‌های هوشمند است.

مایکروسافت نیز اخیرا در ساخت لپ‌تاپ‌های سرفیس توجه ویژه‌ای به طول عمر باتری دارد و در محصول گران‌قیمت مایکروسافت، Surface Laptop Studio، شاهد دستیابی به طول عمر باتری در سطح مک‌بوک‌های اپل هستیم.

سازندگان دیگری مانند دل و ایسر نیز در بخش باتری عملکرد خوبی دارند و در برخی از محصولاتشان مانند XPS 13 دل و کروم‌بوک‌های ایسر شاهد این موضوع هستیم. همچنین در بحث لپ‌تاپ‌های گیمینگ که باتری یک معظل بزرگ است، ایسوس عملکرد قابل‌قبولی نسبت‌به سایر رقبای خود دارد.

معرفی همه‌ی مارک های لپ تاپ

برای آشنایی با برندهای مختلف لپ‌تاپ در ادامه بیشتر سازندگان مطرح نوت‌بوک‌ها را به‌طور خلاصه معرفی می‌کنیم.

لنوو (Lenovo)

ابتدا سراغ پرفروش‌ترین برند لپ‌تاپ، یعنی لنوو می‌رویم. لنوو یک شرکت جهانی مستقر در پکن است که در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد و کارش را با تولید کامپیوتر شروع کرد. این شرکت چینین حدود ۲۵ درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد و پس از آن نام‌هایی مانند HP و Dell دیده می‌شود. گفتنی است لنوو تقریباً ۴۵ میلیارد دلار درآمد سالانه دارد و بیش از ۶۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر جهان دارد.

طراحی لپ‌تاپ Legion 5 Pro لنوو از نمایی دیگر

لنوو از لپ‌تاپ‌های اقتصادی ارزان تا محصولات پریمیوم گران قیمت را در خط تولید خود دارد که می‌تواند توسط هر کسی از جمله گیمرهای حرفه‌ای، تاجران و دانشجویان مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت چینی بخشی از شهرت خودش را مدیون لپ‌تاپ‌های کلاس تجاری‌شان است که نه تنها قدرت، بلکه طراحی فوق‌العاده انعطاف‌پذیری هم ارائه می‌دهند. سری یوگا، لیجن و فلکس از محبوب‌‌ترین مدل‌های لپ‌‌تاپ لنوو محسوب می‌شوند.

همچنین این شرکت چینی در تولید وسایل الکترونیکی شامل رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ، گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، نمایشگرها و پروژکتورها نقش پررنگی را ایفا می‌کند. معمولاً لپ‌تاپ‌های لنوو از نظر تعدادی از ویژگی‌ها مانند گرافیک با توان بالا، تاچ پد، صفحه کلید، صفحه‌ی نمایش و کیفیت صدا در سطح بسیار خوبی قرار دارند.

ایسوس (Asus)

لپ‌تاپ‌های ایسوس درمقایسه‌با محصولات هم‌رده گاهی با قیمت مناسب‌تری عرضه می‌شوند که یکی از دلایل آن تولید مادربردهای داخلی توسط خود این شرکت می‌تواند باشد. همچنین سری لپ‌تاپ‌های کوچک و کروم‌بوک‌های آن‌ها به دلیل داشتن بهترین دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه از محبوبیت بالایی برخوردارند.

حتی لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت Asus عملکرد خوب، نمایشگر فول اچ‌دی و بیش از ۴ ساعت طول عمر باتری دارند که ثابت می‌کند ایسوس به تجربه کاربر اهمیت ویژه‌ای قائل است؛ همچنین در بخش طراحی و کیفیت ساخت، ایسوس یکی از بهترین‌ها است. استفاده از مواد با کیفیت بالا، حتی در محصولات میان‌رده شاهد این ادعا خواهد بود.

بازی با ASUS Zephyrus G14 2022

از بهترین لپ‌تاپ‌های ایسوس می‌توان به سری ذن‌بوک، ویوو بوک پرو، استودیوبوک مدل پروآرت و ROG اشاره کرد که دامنه‌ی وسیع کاربران از گیمرها تا طراحان و تولیدکننده‌های محتوا را به‌بهترین شکل ممکن پوشش می‌دهد.

اچ پی (HP)

HP یا هیولت پاکارد یکی از قدیمی‌ترین برندهای الکترونیکی آمریکایی است که هنوز هم با قدرت به حیات خود ادامه می‌دهد. این شرکت پیشرو، در تولید لپ‌تاپ یکی از بهترین‌ها است و درآمد سالانه آن حدود ۶۳ میلیارد دلار است.

HP ممکن است همیشه در بحث لپ‌تاپ‌ها، سر زبان‌ها نباشد، اما جدیدترین لپ‌تاپ‌های HP با طراحی‌های زیبا و مدرن خود، سطح طراحی لپ‌تاپ‌ها را ارتقا بخشیده‌اند. نوت‌بوک‌های حال‌حاضر این شرکت سریع و قدرتمند هستندو از قابلیت حمل بالایی نیز بهره می‌بردند که برای انجام پروژه‌های شخصی بسیار مناسب و ایده‌آل هستند.

لپ‌تاپ گیمینگ hp Victus

در بخش لپ‌تاپ‌ها، اچ‌پی یکی از کامل‌ترین خطوط تولید را دارد، لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر، لپ‌تاپ‌های بدون فن، دستگاه‌های گیمینگ، لپ‌تاپ‌های جداشدنی دو در یک، نوت‌بوک‌های میان‌رده، و ورک‌استیشن‌های پیشرفته همگی از دستگاه‌هایی است که HP تولید و روانه بازار می‌کند. ماشین‌های آن‌ها از نظر عملکرد عالی هستند. علاوه‌براین‌ها، محصولات بسیار قدرتمندی مانند سری Spectre، Omen و ZBook دارای برخی از بهترین ویژگی‌ها هستند و از ارزش خرید بالایی هم برخوردارند.

دل (Dell)

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ویندوزی هستید، مطمئناً باید به‌دنبال آن بین بهترین مارک ها از جمله‌ی Dell باشید. طراحی محصولات دل مانند برخی سازندگان دیگر شاید چندان هیجان‌انگیز نباشد، ولی همین سادگی در طراحی بسیاری از کاربران را برای خرید لپ تاپ دل ترغیب می‌کند.

دلایل متعددی برای اینکه دل بهترین برند لپ تاپ ویندوزی است وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به پشتیبانی، طراحی حرفه ای، قیمت‌های منصفانه و دوام بالای محصولات آن‌ها اشاره کرد. اگر می‌خواهید همیشه مشتری وفادار به این برند باقی بمانید، پیشنهاد می‌شود سراغ یکی از سه سری آن‌ها مانند Inspiron، XPS و Alienware بروید.

Inspiron یک انتخاب عالی برای کاربران مقرون به صرفه است؛ از سری XPS می‌توان برای کاربری حرفه‌ای و از Alienware هم برای گیمرها استفاده کرد. همچنین طبق فهرست‌های اخیر، Dell یکی از پرفروش‌ترین برندهای لپ‌تاپ در سال 2022 است. آنها تقریباً برای همه‌ی کاربرها لپ‌تاپ دارند.

شمارش مجموعه لپ‌تاپ‌های Dell کار چندان راحتی به‌نظر نمی‌آید. گفتنی است اکثر نوت‌بوک‌های آن‌ها دارای جدیدترین و بهترین ویژگی‌های روز از جمله صفحه‌نمایش لمسی، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، پردازنده‌های قدرتمند و باتری‌های بادوام هستند.

اپل (Apple)

اپل قطعا یکی از برندهای لوکس در زمینه لپ‌تاپ، گوشی های هوشمند، کامپیوتر، تبلت و لوازم جانبی مانند ساعت هوشمند و هدفون است.

این ابر شرکت آمریکایی در صدر بخش‌هایی مانند پشتیبانی مشتری، کیفیت ساخت، کاربر پسند بودن، طراحی، قدرت و نمایشگر قرار می‌گیرد. لپ‌تاپ‌های اپل با لوگوی سیب گاززده در پشت نمایشگر بسیار جذاب هستند و صادقانه، این موضوع مک‌بوک‌ها را به یکی از بهترین لوازم برای شوآف تبدیل می‌کند. وقتی صحبت از سیستم‌عامل می‌شود، اپل خود را با MacOS از سایر سازندگان جدا می‌کند. تقریباً اکثر منتقدین و کاربران در مورد این موضوع اتفاق نظر دارند که لپ تاپ های اپل بسیار قابل اعتماد، کارآمد و مقاوم هستند. البته نمی‌توان از قیمت مک‌بوک که در بازه‌ی رده‌بالا قرار می‌گیرد چشم‌پوشی کرد.

مایکروسافت (Microsoft)

شرکت مایکروسافت یک شرکت مستقر در ردموند آمریکا است که بسیاری از محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را توسعه داده و تولید می‌کند و عنوان بزرگترین تولیدکننده کامپیوترهای شخصی را دارد. اگرچه مایکروسافت، به عنوان یک شرکت، به سال ۱۹۷۵ برمی گردد، اما واحد تولید لپ‌تاپ مایکروسافت به تازگی در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده که انسجام سخت‌افزاری-نرم‌افزاری مبتنی بر ویندوز را به عرصه آورده است.

کار با سرفیس لپ تاپ استودیو مایکروسافت

وقتی نوبت به فهرست پرفروش‌های مایکروسافت می‌رسد، Surface Go مقرون‌به‌صرفه قطعاً برای کاربران بیشتری در دسترس خواهد بود. علاوه‌براین، Surface Pro یک دستگاه رده بالا است که طراحی زیبا و باریکی دارد. سرفیس بوک نیز از باتری بسیار خوبی پشتیبانی می‌کند و مدل جدید و بالارده Pro 8 هم یکی از بهترین‌های دو در یک در بازار است. سرفیس لپ‌ تاپ استودیو نیز از گران‌قیمت‌ترین محصولات ردموندی‌ها محسوب می‌شود.

ام اس آی (MSI)

MSI یکی از بهترین برندهای لپ‌تاپ برای گیمرها است و به دلیل ارائه بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ رده بالا بسیار شناخته شده است. ام‌اس‌آی به عنوان یک برند پیشرو در بازی‌ها در سطح جهانی در نظر گرفته می‌شود و می‌توان گفت محصولات MSI عمدتاً به نوآوری در بازی‌ها اختصاص داده شده‌اند. گفتنی است توسعه اصلی آن‌ها بر روی نوت‌بوک‌ها، کارت‌های گرافیک، رایانه‌های‌ شخصی رومیزی و مادربرد متمرکز است. برند پیشرو برای گیمرها برازنده‌ی MSI است و آن‌ها واقعاً چیزی برای کاربران با مصارف اقتصادی ندارند. لپ‌تاپ‌های ام‌اس‌آی معمولاً گران هستند اما کیفیت آن‌ها باورنکردنی است. این شرکت مدام روی طراحی‌های هیجان‌انگیز با سخت‌افزار قدرتمند کار می‌کند که بسیار برای گیمرها جذاب است.

لپ تاپ MSI Katana GF66 11UE

در بحث طراحی ام‌اس‌آی را می‌توان جزو شرکت‌هایی دانست که جرأت ریسک کردن را دارد. همچنین این شرکت لپ‌تاپ سبک و باریک را هم روانه بازار کرده که از قدرت بالایی هم برخوردار هستند، اما ما آن‌ها را به گیمرها توصیه نمی‌کنیم.

می‌توان گفت اکثر نوت‌بوک‌های MSI دارای پردازنده گرافیک پیشرفته و همچنین سخت‌افزار قدرتمند و جدید است. به‌طور کلی، ام‌اس‌آی یکی از بهترین مارک های لپ تاپ است که نمی‌توان آن‌را به‌سادگی با هیچ برند معمولی دیگری مقایسه کرد.

ایسر (Acer)

ایسر یک تولیدکننده کامپیوتر ساکن تایوان با مشتریانی در سطح جهانی است. لپ‌تاپ‌های ایسر معمولاً بیشترین ارزش را نسبت‌به پولی‌که پرداخت می‌کنید، دارند و بیشتر اوقات با Acer معادل آنچه را که برای آن پول پرداخت کردید را دریافت می‌کنید.

Acer که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده و حالا از نظر فروش لپ‌تاپ، ۵٫۵ درصد سهم بازار جهانی را در اختیار دارد. گفتنی است این شرکت برای هر بازه‌ی قیمتی، دستگاهی با ارزشی را ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، تمام لپ‌تاپ‌های ایسر عمر باتری مناسبی دارند و عملکرد آن علی‌رغم مقرون‌به‌صرفه بودن قابل ستایش است.

شهرت ایسر بیشتر برای لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت و اقتصادی‌اشان است و بین کاربران با بودجه‌ی کم نیز از محبوبیت خوبی برخوردارند. حتی ایسر در فهرست بهترین لپ تاپ های گیمینگ اقتصادی زومیت هم نماینده‌ی شایسته‌ای دارد. البته عده‌ای این شرکت را به پر کردن بازار با محصولات ارزان‌قیمت متهم کرده‌اند؛ بد نیست بدانید که کروم‌بوک‌های ایسر قیمتی زیر ۲۰۰ دلار دارند.

سامسونگ (Samsung)

وقتی صحبت از گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها و لوازم خانگی می‌شود، سامسونگ یکی بهترین و محبوب‌ترین برندها در سراسر دنیا است. بااین‌حال سامسونگ در بخش لپ‌تاپ مشتریان زیادی ندارد؛ البته کره‌ای‌ها شروع بسیار خوبی در ۲۰۲۳ داشند و در مراسم آنپکد ۲۰۲۳ سری گلکسی بوک اولترا، گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو ۳۶۰ خود را با مشخصات عالی به‌روز کردند.

طراحی بسیار خوب، نمایشگر عالی، تراشه قدرتمند و طول عمر باتری مناسب از ویژگی‌های سری جدید لپ‌تاپ‌های سامسونگ است که حتی از دید برخی کارشناسان توانایی رقابت با مک‌بوک‌های اپل را نیز دارد. باتوجه‌به فعالیت‌های اخیر سامسونگ برای طراحی و تولید لپ‌تاپ و درنظر گرفتن اکوسیستم یک‌پارچه محصولاتش، شاید بتوان امیدوار بود تا فروش نوت‌بوک‌های این شرکت مانند گوشی‌های گلکسی آن‌ها بسیار بالاتر برود.

از نظر شما بهترین و قابل‌اعتمادترین برند لپ‌تاپ کدام شرکت است؟ همچنین برای دسترسی به قیمت روز لپ تاپ و مقایسه قیمت انواع نوت‌بوک در فروشگاه‌ها می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین مارک لپ تاپ کدام است؟

    بهترین مارک یا برند لپ تاپ را می‌توان سازندگانی مانند لنوو، اچ‌پی، دل، اپل و ایسوس را عنوان کرد که بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند و محصولات متنوعی را نیز ارائه کرده‌اند. در این راهنما، همه مارک های لپ تاپ در بازار را مورد بررسی دقیق قرار خواهیم داد.

  • بهترین برند لپ تاپ از نظر باتری کدام شرکت است؟

    بهترین مارک لپ تاپ از نظر باتری را باید اپل دانست که با استفاده از تراشه بهینه و قدرتمند، عملکرد بسیار خوبی را به‌همراه طول عمر بالای باتری برای مک‌بوک‌ها به ارمغان آورده است.

  • بهترین برند لپ تاپ از نظر نمایشگر کدام است؟

    از نظر نمایشگر اگر بخواهیم بهترین برند لپ تاپ را معرفی کنیم، باید از نام‌هایی مانند اپل، دل، لنوو و ایسوس یاد کنیم که از نمایشگرهای باوضوح بالا و باکیفیت برای محصولاتشان استفاده می‌کنند.

  • بهترین برند لپ تاپ برای گیمینگ و ادیت ویدئو کدام است؟

    بهترین مارک لپ تاپ برای گیمینگ شرکت‌هایی مانند MSI، لنوو و ایسوس را می‌توان عنوان کرد که در ساخت لپ‌تاپ‌هایی با گرافیک و پردازنده‌ی قدرتمند مهارت دارند؛ همچنین برای انتخاب بهترین مارک لپ تاپ برای ادیت ویدئو اپل را نیز باید به سازندگانی که در اینجا نام بردیم اضافه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات