نتفلیکس با افزایش تبلیغات به استقبال سال ۲۰۲۴ می‌رود

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
نتفلیکس
نتفلیکس قصد دارد مانند رقبایش با نمایش تبلیغات و کسب درآمد از بازی‌ها، درآمد بیشتری کسب کند.
تبلیغات

با گسترش سرویس بازی نتفلیکس به تلویزیون های هوشمند که با هدف رقابت با سرویس Xbox Cloud Gaming انجام شد، اکنون نتفلیکس قصد دارد با کسب درآمد از بازی‌های خود درآمد بیشتری کسب کند.

به‌گزارش وال‌استریت ژورنال، مدیران نتفلیکس ماه‌ها درباره‌ی راه‌هایی برای کسب درآمد بیشتر از بازی‌هایشان بحث کرده‌اند.

در‌حالی‌که بازی‌های نتفلیکس در‌حال‌حاضر برای همه‌ی مشترکان رایگان است، شرکت در حال بررسی روش‌های درآمدزایی مازاد، مانند خریدهای درون‌برنامه‌ای، در آینده است. این روش شبیه‌ به شیوه درآمدزایی بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های موبایل دیگر است.

در‌حال‌حاضر، سرویس بازی نتفلیکس بازی‌های مبتنی‌بر سریال‌های محبوبش مانند بازی‌های Too Hot to Handle و Squid Games و نیز بازی‌های کلاسیکی نظیر Grand Theft Auto: San Andreas و Vice City را ارائه می‌دهد.

افزون‌براین مذاکراتی برای دریافت هزینه‌ی بیشتر از توسعه‌دهندگان برای «بازی‌های پیچیده» و ارائه‌ی بازی‌های نتفلیکس به کاربران مشمول تماشای تبلیغات انجام شد تا کاربران بتوانند بازی‌های شامل نمایش تبلیغات را انجام دهند.

با‌توجه‌به اینکه نتفلیکس سال گذشته به سرمایه‌گذاران خود گفت قصد دارد از قراردادن تبلیغات در بازی‌ها صرف‌نظر کند، این مورد کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

نتفلیکس، تنها سرویس استریم و تماشای آنلاینی نیست که برای قرار‌دادن تبلیغات در خدمات خود تلاش کرده است. سرویس Prime Video آمازون نیز راهی مانند Hulu و HBO Max را در پیش گرفته و اعلام کرده است که از اوایل سال ۲۰۲۴ شروع به نمایش تبلیغات می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات