نتفلیکس سریال‌های محبوبش را به بازی تبدیل می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
لوگو نتفلیکس / Netflix روی دیوار در مراسم هفته بازی پاریس
نتفلیکس قصد دارد بازی‌هایی را براساس سریال و فیلم‌های محبوب ازجمله Squid Games و Wednesday تولید و منتشر کند.
تبلیغات

نتفلیکس درحال انجام اقداماتی برای گسترش بازی‌های موبایلی خود است. طبق اعلام انگجت، این شرکت به‌زودی بازی‌هایی را براساس سریال‌ها و فیلم‌های محبوبش ازجمله Squid Games و Wednesday منتشر خواهد کرد.

درحالی‌که بازی‌های موبایلی برای نتفلیکس جدید نیست، این شرکت تلاش می‌کند جایگاه خود را در مدل کسب‌وکارش پیدا کند. درحال‌حاضر برنامه‌ی نتفلیکس از کاربران می‌خواهد بازی‌هایی مثل Exploding Kittens: The Game یا Ghost Detective را از فروشگاه برنامه دانلود و اجرا کنند.

مشترکان نتفلیکس درنهایت می‌توانند بازی‌های این شرکت را به‌طور مستقیم روی تلویزیون و کامپیوتر خود اجرا کنند. حرکت غول استریم به حوزه‌ی گیمینگ درحالی انجام می‌شود که اخیراً اپلیکیشن کنترلر اختصاصی خود را برای آیفون و گوشی اندروید معرفی کرده که می‌توان از آن به‌عنوان گیم‌پد برای اجرای بازی روی تلویزیون استفاده کرد.

برای اجرای بازی‌های نتفلیکس روی گوشی خود به اشتراک نیاز دارید و نمی‌دانیم این وضعیت در آینده تغییر خواهد کرد یا خیر. تمرکز این شرکت بر ساخت بازی‌های که از فیلم‌ و سریال‌های محبوبش الهام گرفته‌اند زیرا این راهکار به حفظ علاقه‌ی مخاطبان کمک می‌کند.

درحال‌حاضر حدود دو سال از شروع فعالیت نتفلیکس در بازی‌های موبایلی می‌گذرد و این شرکت رفته‌رفته به یکی از ناشران مستقل بازار تبدیل می‌شود. غول استریم همچنین به وعده‌های خود مبنی‌بر عرضه‌ی بازی‌های الهام‌گرفته از سریال و فیلم‌های محبوب عمل کرده و حالا به‌نظر می‌رسد علاقه‌‌اش به ارائه‌ی بازی‌های جدید درحال افزایش است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات