نتفلیکس با استریم بازی روی تلویزیون، برای ایکس باکس و پلی استیشن رجزخوانی می‌کند

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
نتفلیکس
نتفلیکس اکنون به برخی کاربران ایالات‌ متحده اجازه می‌دهد روی تلویزیون یا کامپیوتر خود بازی استریم کنند.
تبلیغات

نتفلیکس با انتشار پست وبلاگی، از راه‌اندازی آزمایشی سرویس استریم بازی خود در ایالات‌ متحده خبر داد. کاربران می‌توانند با سرویس مذکور بازی‌های مختلف را روی تلویزیون یا کامپیوترشان استریم کنند. گفتنی است قابلیت مورداشاره اولین‌بار در ماه آگوست و در کانادا و بریتانیا دردسترس قرار گرفت.

نتفلیکس خاطرنشان می‌کند سرویس استریم بازی این شرکت درحال‌حاضر به‌طور آزمایشی و محدود فعال شده است و به‌همین‌دلیل برای بسیاری از افراد دردسترس نخواهد بود. علاوه‌براین، کاربران فعلاً فقط امکان اجرای دو بازی Oxenfree و Molehew's Mining Adventure را دارند.

کاربران برای استفاده از سرویس استریم بازی تنفلیکس باید کنترلر مخصوص این شرکت را روی گوشی آیفون یا گوشی اندروید خود دانلود کنند. طبق اعلام غول صنعت استریم، کنترلر این شرکت با دستگاه‌های منتخب ازجمله Fire TV آمازون، کروم کست با Google TV، تلویزیون‌های Roku و برخی محصولات دیگر سازگاری دارد. شما همچنین می‌توانید از کیبورد و ماوس برای اجرای بازی‌ها استفاده کنید.

نتفلیکس به‌طور پیوسته کتابخانه‌ی بازی‌ها و پیشنهادهایش را به‌عنوان راهکاری برای ارائه‌ی خدمات بیشتر به مشترکانش افزایش می‌دهد. اکثر بازی‌های سرویس مذکور روی گوشی‌های هوشمند نیز دردسترس هستند اما این شرکت علاقه‌اش را به گسترش بازی‌ها فراتر از اندروید و iOS نشان داده است.

براساس گزارش وال‌استریت ژورنال، نتفلیکس درحال برنامه‌ریزی برای انتشار بازی‌های الهام‌گرفته از فرانچایزهای موفق خود مثل Squid Game، Wednesday، Extraction و Black Mirror و همچنین عنوان محبوب Take-Two و یکی از بازی‌های سری Grand Theft Auto است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات