آمازون استارتاپ Eero را برای توسعه خانه‌های هوشمند می‌خرد

سه‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شبکه‌ی مش ارائه‌شده‌ی استارتاپ Eero به آنلاین‌شدن دستگاه‌های مبتنی بر الکسا در دورترین نقاط خانه و توسعه‌ی خانه‌ی هوشمند کمک می‌کند.
تبلیغات

آمازون سرمایه‌گذاری بزرگی روی توسعه‌ی خانه های هوشمند کرده و هنوزهم دنبال خریدن شرکت‌هایی با فناوری جدید است تا کسب‌وکار خود را گسترش دهد. آمازون قصد دارد این‌بار روی استارتاپی هزینه کند که با ارائه‌ی روترهای مش وای‌فای معروف شده است. محصولات استارتاپ Eero سیستم وای‌فایی را فراهم می‌کند که تمام ابزارهای هوشمند خانه حتی در دورترین نقاط خانه می‌توانند به آن متصل شوند. دیو لیمپ، معاون ارشد محصولات و خدمات آمازون می‌گوید:

ما تحت‌تأثیر تیم Eero و سرعت آن‌ها در اختراع سیستم وای‌فایی قرار گرفتیم که تمام محصولات به آن متصل می‌شوند و کار می‌کنند.
eero

رقم این قرارداد و زمان بسته‌شدن آن هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد فناوری آن چگونه به توسعه‌ی محصولات آمازون کمک خواهد کرد. درحال‌حاضر، محصولات زیادی مبتنی بر الکسا به بازار وارد شده‌اند که برای داشتن عملکرد صحیح باید اتصال امنی به اینترنت داشته باشند. زنگ‌های در و حسگرها و Fire TV از دیگر محصولاتی هستند که می‌توانند از مزایای فناوری Eero بهره‌مند شوند.

آمازون با مالکیت Eero به فروشگاهی تبدیل می‌شود که مشتریان می‌توانند گجت‌های خانه‌ی هوشمند و روترهای موردنیاز برای آنلاین‌کردن آن‌ها را یک‌جا بخرند. البته، این موضوع شاید برای طرفداران حریم خصوصی چندان خوشایند نباشد؛ اما خانه‌ها را هوشمندتر و زندگی را آسان‌تر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات