اسپیکرهای خوش‌قیمت جدید شرکت هندی الیستا معرفی شدند

دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
مطالعه 4 دقیقه
دو اسپیکر پارتی با گوشی و کنترل ریموت درحال پخش موسیقی
اسپیکرهای شرکت هندی الیستا با شارژدهی ۵ ساعت و توان خروجی مختلف و قیمت مقرون‌به‌صرفه برای بازار هند رونمایی شدند
تبلیغات

شرکت تازه‌تأسیس هندی Elista در آستانه نمایشگاه CES 2024 از سه اسپیکر قابل‌حمل پویا جدید خود در بازار هند رونمایی کرد. براساس اعلامیه رسمی این شرکت این سه محصول شامل یک اسپیکر قابل‌ حمل به‌همراه اسپیکر مخصوص مهمانی و ساندبار بی‌سیم می‌شوند.

اسپیکر Elista ELS-MusiStrom 1600

نمای جلو اسپیکر الیستا ELS-MusiStrom 1600
نمای گوشه اسپیکر الیستا ELS-MusiStrom 1600

اسپیکر MusiStorm 1600 جدیدترین اسپیکر قابل‌ حمل مخصوص مهمانی این برند محسوب می‌شود که مجموع توان خروجی ۱۶ وات (۸ وات + ۸ وات) را ارائه می‌دهد و با اسپیکرهای ۶٫۵ اینچی HiFi همراه شده است. مشخصات محصول ادعا می‌کند که اسپیکر صدای فراگیری دارد و از ظاهرش می‌توان نورپردازی RGB را مشاهده کرد. براساس مشخصات فنی با هر بار شارژ اسپیکر می‌توان انتظار ۵ ساعت شارژدهی را داشت.

سایر ویژگی‌های اسپیکر MusiStorm 1600 الیستا شامل رادیو اف‌ام، کنترل از راه‌دور اتصال بلوتوث 5.0 می‌شود. قیمت اسپیکر جدید الیستا حدوداً ۲۷ دلار آمریکا است و مشتریان می‌توانند در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز آن را خریداری کنند.

اسپکیر Elista ELS-MusiKing 1600

نمای گوشه اسپیکر الیستا ELS-MusiKing 1600
نمای جلو اسپیکر الیستا ELS-MusiKing 1600

مانند مدل قبلی اسپیکر بلوتوث Elista ELS-MusiKing 1600 نیز توان خروجی ۸ واتی دوقلو دارد؛ اما به‌جای اسپیکر ۶٫۵ اینچی، شاهد به‌کارگیری ابعاد ۵ اینچی HiFi در آن هستیم که به گواه ادعای مشخصات فنی، صدای شفاف و قدرتمندی دارد.

اسپیکر قابل حمل الیستا MusiKing 1600 باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که به‌ادعای سازنده تا ۵ ساعت شارژدهی خواهد داشت؛ اما مشخص نیست که این مقدار شارژدهی روی حداکثر صدا برآورد شده است یا در استفاده معمولی از اسپیکر باید چنین انتظاری داشت.

امکان اتصال به اسپیکر MusiKing 1600 ازطریق بلوتوث 5.0، کابل AUX و TF و USB فراهم می‌شود؛ بنابراین، نباید مشکلی در اتصال با گوشی سامسونگ یا گوشی شیائومی داشت و گوشی آیفون نیز ازطریق بلوتوث باید بتواند به این اسپیکر متصل شود.

علاوه‌بر گزینه‌های مختلف اتصال، استند مخصوص موبایل روی اسپیکر تعبیه شده است؛ همچنین، امکان اتصال میکروفون سیمی برای آوازخوانی وجود دارد. قیمت این اسپیکر حدود ۲۱٫۵ دلار آمریکا در بازار هند خواد بود و در سه رنگ مشکی، آبی و قرمز عرضه می‌شود.

اسپیکر Elista ELS-MusiBar 1000

نمای گوشه ساندبار الیستا ELS-MusiBar 1000
نمای بالای ساندبار الیستا ELS-MusiBar 1000
نمای جلو ساندبار الیستا ELS-MusiBar 1000

مدل سوم از اسپیکرهای جدید الیستا ساندبار بی‌سیم MusiBar 1000 نام دارد که طراحی منحصربه‌فرد زاویه‌ای دارد و درون آن دو اسپیکر با توان خروجی ۵ واتی قرار گرفته است. مطابق با گفته‌ی شرکت الیستا این اسپیکرها به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که از تجربه صوتی بدون اعوجاج حتی در حداکثر صدا اطمینان حاصل کنند.

اتصال بلوتوث 5.0، اصتال TF و USB و جک AUX و FM سایر ویژگی‌های ساندبار اسپیکر MusiBar 1000 هستند. این اسپیکر به‌ادعای شرکت تولیدکننده هندی شارژدهی ۵ ساعتی با باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند آن را با قیمت حدود ۱۷ دلار آمریکا خریداری کنند.

باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا می‌توان محصولات الیستا را در میان بهترین اسپیکر های بلوتوثی و خانگی قرار دهیم یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات