ترکیب یخچال، فریزر و یخ‌ساز؛ گجت جدید Bluetti با انرژی خورشیدی کار می‌کند

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
مرد و زن جوان در کنار یخچال فریزر یخ ساز جدید Bluetti
شرکت Bluetti یخچال، فریزر و یخ‌ساز قابل‌حمل خود را رونمایی کرد که باتری‌اش با انرژی خورشیدی شارژ می‌شود.
تبلیغات

شرکت Bluetti در سایت رسمی خود محصول هیجان‌انگیزی به نام SwapSolar را رونمایی کرد. یخچال و فریزر جدید این شرکت در‌مقایسه‌با نسل قبل تغییراتی کرده است. محفظه‌های یخچال کمی ظرفیت بیشتری دارند (۴۰ لیتر در مقابل ۳۸ لیتر) و باتری بسیار بزرگ‌تر آن به‌جای NMC، از ساختار باتری LFP بهبود‌یافته استفاده می‌کند.

وزن SwapSolar بیشتر از قبل شده و به ۲۵ کیلوگرم رسیده است. یخچال SwapSolar از همان باتری‌های قابل‌تعویض ۷۱۶٫۸ وات‌ساعتی استفاده می‌کند که در ژنراتور خورشیدی جدید AC180T این شرکت وجود دارد.

در‌صورت وصل‌کردن یکی از باتری‌ها را به SwapSolar، این دستگاه تا سه روز کار می‌کند. باتری دوم بدون خاموش‌کردن دستگاه قابل‌تعویض است.

یخچال فریزر یخ ساز جدید Bluetti از نمای جلو مدل مشکی

ویژگی‌های خنک‌کننده و ابعاد SwapSolar تقریباً مشابه یخچال EcoFlow است. به‌گفته‌ی شرکت Bluetti، این محصول محدوده‌ی کنترل دمای ۲۰- تا ۲۰+ درجه‌ی سانتی‌گراد دارد.

یخچال Bluetti در فضایی با ابعاد ۷۱۰ در ۴۲۰ در ۴۷۵ میلی‌متر جای می‌گیرد. این محصول در حالت یخچال، ۳۰ دسی‌بل و هنگام ساخت یخ در شب، کمتر از ۴۵ دسی‌بل صدا تولید می‌کند که ممکن است خواب را مختل کند. نرم‌افزار Bluetti ازطریق بلوتوث به SwapSolar متصل می‌شود.

شرکت Bluetti محصول خود را ازطریق کمپین سرمایه‌گذاری جمعی Indiegogo می‌فروشد. قیمت یخچال سه در یک و باتری B70 به ۷۹۹ دلار (۱٬۳۲۸ دلار در خرده‌فروشی‌ها) می‌رسد و قیمت ژنراتور خورشیدی AC180T معادل ۸۹۹ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات