این یخچال ارزان پیشرفته نمایشگر لمسی و سیستم کنترل صوتی دارد

دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
یخچال فریزر شیائومی Mijia 616L در کنار گوشی هوشمند
شیائومی علاوه بر محصولات الکترونیکی مصرفی مانند گوشی و تبلت، یخچال فریزر هم تولید می‌کند؛ آن هم از نوع هوشمند.
تبلیغات

شیائومی یخچال فریزر Mijia 616L را در بازار چین معرفی کرد. این یخچال هوشمند از فناوری‌های پیشرفته و طراحی فرنچ‌دور (در فرانسوی) بهره می‌برد.

قیمت یخچال فریزر شیائومی حدود ۳۳۷ دلار است. این یخچال فریزر ۶۱۶ لیتر ظرفیت دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی که حجم زیادی از خوراکی را در یخچال نگهداری می‌کنند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شود.

یخچال فریزر شیائومی Mijia 616L باز شده حاوی غذا
یخچال فریزر شیائومی Mijia 616L از نمای جلو

فضای داخلی یخچال فریزر Mijia 616L به‌خوبی سازماندهی شده است. یخچال ۳۸۸ لیتر حجم دارد و حجم فریزر به ۲۲۸ لیتر می‌رسد؛ همچنین لکه‌های چربی روی آن به‌راحتی پاک می‌شوند.

یخچال هوشمند شیائومی دارای پنل کنترل لمسی LED و چهار حالت خنک‌کنندگی است. همچنین این یخچال با اپلیکیشن Mi Home و دستیار هوش مصنوعی XiaoAI گوشی شیائومی سازگاری دارد و امکان کنترل صوتی و تنظیم از راه دور دما را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

یخچال فریزر شیائومی Mijia 616L در اتاق
یخچال فریزر شیائومی Mijia 616L با درب باز

شیائومی برای افزایش جذابیت یخچال فریزر Mijia 616L از نورپردازی LED با روشنایی ملایم در بالای یخچال استفاده کرده است.

یخچال شیائومی بسیار بهینه طراحی شده است و تنها ۰٫۹۹ کیلووات‌ساعت در روز مصرف انرژی دارد و از این لحاظ در سطح یک قرار می‌گیرد. این دستگاه به‌آرامی کار می‌کند و تنها ۳۶ دسی‌بل نویز تولید می‌کند.

یخچال فریزر Mijia 616L از فناوری اینورتر دوگانه، خنک‌کننده‌ی بدون یخ، سیستم حذف بوی ضد‌باکتری با استفاده از یون نقره و یخ‌زدایی خودکار بهره می‌برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات