غرفه هایسنس در نمایشگاه CES 2024؛ خودنمایی «آشپزخانه آینده»

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
غرفه آشپزخانه آینده هایسنس در ces 2024
هایسنس در CES 2024 جدیدترین فناوری خانه‌ی هوشمند و همچنین تلویزیون‌هایش را با ویژگی‌های جذاب معرفی کرد.
تبلیغات

هایسنس تلویزیون ULED X و Canvas و آشپزخانه آینده‌اش را در جریان رویداد CES 2024 به نمایش گذاشته است. جدیدترین نسل تلویزیون هایسنس بانام ULED X که به‌عنوان تلویزیون‌های LCD رده‌بالای مجهزبه فناوری mini-LED شناخته می‌شوند، ویژگی‌های جذابی دارند. تلویزیون Canvas هایسنس در حالت خاموش به تابلو هنری تبدیل می‌شود.

تلویزیون های canvas هایسنس در ces 2024

براساس اطلاعیه‌ی رسمی هایسنس، آشپزخانه‌ی آینده این شرکت جدیدترین فناوری‌های خانه‌ی هوشمند را دارد. تلویزیون پرچمدار Hisense 110UX به‌عنوان دریافت‌کننده‌ی جایزه نوآوری CES 2024 معرفی شده است. مدل‌های دیگری که در CES 2024 به‌نمایش گذاشته شده‌اند، تلویزیون‌های ULED جدید 98UX و 75UX هستند.

تلویزیون 110UX-ULED هایسنس در ces 2024

Hisense 98UX برای ارائه کیفیت تصویر فوق‌العاده طراحی شده است و حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت دارد. 75 UX رکورد فعلی را به‌عنوان نازک‌ترین تلویزیون mini-LED این برند با ضخامت کم‌تر از ۱۴ میلی‌متر در اختیار دارد.

تلویزیون های جدید هایسنس در ces 2024

«آشپزخانه‌ی آینده» هایسنس، محیطی کاملاً هوشمند

تلویزیون Canvas هایسنس، برای رقابت با تلویزیون‌های هنری فعلی مانند تلویزیون ال جی Wallpaper و تلویزیون سامسونگ The Frame طراحی شده است. آشپزخانه‌ی هایسنس دارای مجموعه‌ای از دستگاه‌های هوشمند مانند ماشین لباس شویی هوشمند و یخچال هوشمند چهار در است.

از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به Autodose (پخش مقدار مناسب مواد شوینده) و AutoDry (خشک‌کن) اشاره کرد. آشپزخانه‌ی هایسنس می‌تواند برای کار با دیگر دستگاه‌های هوشمند در اکوسیستم خانه‌ی هوشمند یکپارچه شود.

زمان عرضه و قیمت تلویزیون ULED X و Canvas و آشپزخانه آینده‌ی هایسنس مشخص نیست.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات