آموزش ریست کردن پکیج بوتان

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 5 دقیقه
ریست کردن انواع پکیج بوتان 1
در این مقاله از زومیت قصد داریم نحوه ریست کردن پکیج بوتان را به شما آموزش دهیم.
تبلیغات

گاهی اوقات بسیاری از کاربران با ارورها و مشکلات کوچکی در پکیج بوتان خود مواجه می‌شوند که اصلاً جای نگرانی ندارد و ممکن است تنها با ریست کردن این سیستم گرمایشی مشکلات مربوطه رفع شود.

با ما همراه باشید تا در ادامه‌ی مقاله اطلاعات بسیار مناسب و مفیدی را درخصوص نحوه‌ی ریست کردن پکیج بوتان به‌دست آورید. همچنین اگر از پکیج ایران رادیاتور استفاده می‌کنید و ارورها و خطاهای جزئی در دستگاهتان وجود دارد، می‌توانید آموزش ریست کردن پکیج ایران رادیاتور را در بخش لوازم خانگی زومیت مطالعه کنید.

نحوه ریست کردن پکیج بوتان

روش ریست کردن پکیج بوتان بستگی به مدل دستگاه دارد و با کمک آن می‌توان در بسیاری از موارد مشکلاتی همچون تنظیم نبودن حرارت را حل کرد. توجه داشته باشید که ریست کردن پکیج‌‌های بوتان باید با دقت و صبر انجام شود.

دکمه ریست پکیج بوتان کجاست؟

پکیج‌های بوتان دکمه‌ی ریست خاصی ندارند و فرایند ری‌استارت کردن آن‌ها به وسیله قرار دادن دکمه ولوم روی حالت استندبای صورت می‌گیرد؛ بنابر این نیاز نیست که به دنبال دکمه ریست در این دستگاه باشید.

علت نشتی آب قطعات پکیج

تنظیمات پکیج بوتان

در مجموع سه ولوم جهت تنظیم کردن دستگاه روی انواع پکیج بوتان وجود دارد:

  • ولوم اول برای خاموش و روشن کردن دستگاه مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.
  • ولوم دوم مربوط به تنظیم کردن دمای آب خروجی از پکیج است.
  • ولوم سوم همان ولوم حالت زمستانه و تابستانه است که در اکثر مواقع برای ریست کردن پکیج بوتان از آن کمک می‌گیریم.

ریست پکیج بوتان بیتا 22

یکی از مدل پکیج‌های محبوب و موجود در کشورمان، پکیج بیتا 22 بوتان است. خوشبختانه با ریست کردن این پکیج می‌توان بسیاری از مشکلات موجودش را به سادگی برطرف کرد. قطعاً می‌‌پرسید که برای انجام این کار باید چه دکمه‌ی خاصی را فشار دهیم تا پکیج کاملاً ریست شود؟ در پاسخ باید بگوییم که دکمه‌ای مختص ریست در این محصول وجود ندارد و باید از دکمه‌های دیگر پکیج برای این‌کار استفاده کنید.

در راهنمای مربوط به پکیج بیتا 22 آورده شده است که ریست کردن این پکیج باید حتماً با بهره‌‌گیری از دکمه‌ی ولوم دوم سمت راست دستگاه صورت بگیرد. برای انجام این‌کار، ولوم را در بخش استندبای قرار دهید و منتظر بمانید تا دستگاه به‌طور کامل ریست شود.

نکته اول: توجه داشته باشید که مانند پکیج‌های دیگر، ریست دستگاه بوتان بیتا 22 ممکن است کمی زمان‌بر باشد؛ بنابراین صبر کنید تا این کار کامل انجام شود. وقتی‌که فرآیند ریست به‌پایان برسد، دستگاه یک دور روشن و خاموش می‌شود.

نکته دوم: معمولاً پس از پایان یافتن ریست دستگاه، کلیه‌ی مشکلات جزئی که ممکن است به علت ایرادات نرم افزاری رخ داده باشند، برطرف خواهند شد. اگر هنوز در عملکرد دستگاه خطایی وجود دارد، در اسرع وقت با تعمیرکاران حرفه‌ای جهت عیب‌یابی و رفع مشکل تماس بگیرید.

ريست كردن پكيج کالدا ونزیا بوتان

ریست کردن پکیج بوتان مدل کالدا و مدل ونزیا به‌سادگی انجام می‌شود و مراحل آن همانند مراحل بخش قبلی است و باید با استفاده از دکمه‌ی ولوم جهت ریست کردن دستگاه اقدام کنید. همان‌طور که گفته شد، برای ریست کردن پکیج بوتان، دکمه‌ی ولوم را روی حالت استندبای بگذارید و چند لحظه صبر کنید. حالا دوباره دکمه را به حالت زمستانه یا تابستانه انتقال دهید. پس از انجام این موارد پکیج به‌طور کامل ریست می‌‌شود.

ریست پکیج بوتان اپتیما

ریست کردن پکیج بوتان اپتیما روندی مشابه با روند ریست کردن مدل‌های کالدا و ونزیا دارد. این سه مدل اگرچه از نظر طراحی و قابلیت‌های کلی کمی متفاوت هستند، اما روند ریست کردن آن‌ها به یک شکل و با بهره‌گیری از دکمه ولوم صورت می‌گیرد.

ریست پکیج بوتان

نحوه ريست كردن پكيج بوتان ورونا

پکیج بوتان مدل ورونا به راحتی ریست می‌شود:

  • در گام اول دکمه پکیج را روی وضعیت آف بگذارید.
  • حالا پکیج برای ریست شدن آماده شده است.
  • دکمه ولوم را روی حالت استندبای قرار دهید و منتظر بمانید تا پکیج ریست شود.

ريست كردن پكيج بوتان مدل پرلا پرو

مدل پرلا پرو از جدیدترین محصولات شرکت بوتان به‌شمار می‌‌رود که می‌توان آن را در مدت زمان کوتاهی ریست کرد. برای انجام این کار، دستگاه را خاموش کنید، و سپس ولوم را روی حالت زمستانه یا تابستانه بگذارید. این‌کار موجب ریست شدن دستگاه خواهد شد.

ریست پکیج بوتان مدل CV424S

برای ریست کردن این مدل، همانند مواردی که بالاتر به آن اشاره کردیم، باید کلید ولوم را چند لحظه روی حالت استندبای یا ریست قرار دهید تا دستگاه به‌طور کامل ری‌استارت شود.

علامت آچار در پکیج بوتان CV424S

علامت آچار در پکیج بوتان CV424S نشان‌ دهنده آن است که در عملکرد کلی دستگاه مشکلی به‌وجود آمده و باید سریعاً نسبت به رفع آن اقدام کنید. توصیه می‌کنیم که در چنین مواردی سریعاً دستگاه را خاموش کنید و با تعمیرکاران ماهر تماس بگیرید.

ریست پکیج بوتان 2

تعمیر پکیج بوتان

تعمیر پکیج بوتان بدون بهره‌‌گیری از تجربه تعمیرکاران و سرویس‌کاران مجرب امکان پذیر نخواهد بود. مشکلات پکیج‌‌های بوتان، به‌خصوص مدل‌های جدیدتر که دارای تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ای هستند، در بسیاری از موارد با ریست کردن حل نخواهند شد و برای عیب‌یابی و تعمیر آن‌ها باید از سرویس‌کاران حرفه‌ای کمک بگیرید.

جمع‌بندی

اکثر پکیج‌‌های عرضه‌شده در بازار قابلیت ریست شدن را دارند. برخی از پکیج‌ها (مثل ایران رادیاتور) یک دکمه‌ی جداگانه برای ریست کردن دارند و در برخی دیگر باید چندین عملکرد خاص را به شکل‌های مختلف انجام داد تا فرآیند ریست انجام شود. در این مقاله از زومیت سعی داشتیم روش‌های ریست‌کردن پکیج بوتان را به شما آموزش دهیم.

توجه داشته باشید که اگر پکیج شما حتی پس از ریست کردن، به حالت اولیه‌ی خود بازنگشت، حتماً با کارشناسان مجرب تماس بگیرید. همچنین به خاطر داشته که تعمیر نکردن پکیج در زمان مناسب می‌تواند منجربه خراب شدن دیگر قطعات آن نیز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات