قابلیت‌ها و مشخصات جدید Mi Band 5 در یک تیزر تبلیغاتی رویت شد

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تبلیغات جدیدی برای دستبند سلامتی Mi Band 5 منتشر کرد که مشخصات کلی و به‌ویژه تغییر در سیستم شارژ آن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

شیائومی چند تیزر تبلیغاتی در صفحه‌ی رسمی خود در Weibo منتشر کرد که طراحی و مشخصات کلی دستبند سلامتی آتی آن‌ها موسوم به Mi Band 5 را نشان می‌دهد. نکته‌ی مهم و اصلی در تبلیغات منتشرشده، تغییر سیستم و فرایند شارژ دستبند سلامتی جدید چینی‌ها است. کاربران Mi Band تاکنون مجبور بودند برای شارژ دستبند خود، قطعه‌ی اصلی را از بند جدا کرده و به شارژر متصل کنند. ظاهرا شیائومی بالاخره شارژ آهنربایی را به خانواده‌ی دستبندهای خود اضافه کرد که در Mi Band 5 شاهد آن خواهیم بود. همان‌طور که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، برای شارژ کردن دستبند جدید تنها باید شارژر را به پشت آن متصل کنیم و نیازی به جدا کردن بند نخواهد بود.

علاوه بر شارژ آهنربایی، قابلیت‌های دیگری هم در تیزرهای تبلیغاتی Mi Band 5 دیده شد. همان‌طور که در شایعه‌های قبلی خوانده بودیم، نسل جدید از نمایشگری تقریبا ۲۰ درصد بزرگ‌تر از Mi Band 4 بهره می‌برد. افزایش ابعاد نمایشگر قطعا مورد استقبال کاربران خواهد بود،‌ چون تعداد زیادی از آن‌ها از کوچک بودن نمایشگر دستبند قبلی و حاشیه‌های بزرگ آن ناراضی بودند.

Mi Band 5

شیائومی در تبلیغات خود همچنین ادعا می‌کند که حسگرهای مورد استفاده در دستبند جدید هم بهبود خواهند یافت. البته گفته نشد که کدام‌یک از حسگرها بهبود پیدا خواهند کرد. شاید باتوجه‌به تصاویر بتوان ادعا کرد که حسگر ضربان قلب Mi Band 5، بهتر از نسل قبل باشد. شرکت سازنده همچنین می‌گوید که به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود ردگیری خواب، استرس و تنفس کاربر ارائه خواهد کرد.

در تیزرهای جدید Mi Band 5 برخی از شایعه‌های قبلی همچون قابلیت‌های ردگیری سلامت برای بانوان و کنترل از راه دور دوربین، تأیید می‌شوند. همچنین دستبند جدید شیائومی از ۱۱ نوع ورزش پشتیبانی خواهد کرد. از جزئیات دیگر می‌توان به پشتیبانی از NFC اشاره کرد که البته وضعیت آن در بازارهای جهانی، هنوز مشخص نیست. همچنین در تیزرها اشاره‌ای به پشتیبانی از الکسا نمی‌شود که در شایعه‌های قبلی روی آن تأکید شده بود. برخی کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند شاید این قابلیت محدود به نسخه‌ی جهانی دستبند باشد.

دستبند جدید سلامتی شیائومی به بازار عرضه می‌شود و با تکیه بر آمارهای فروش نسخه‌های قبلی، می‌توان پیش‌بینی کرد که باز هم چینی‌ها رکورد خوبی را در فروش دستبند هوشمند ارزان‌قیمت ثبت کنند. دستبندی که از نسل‌های پیشین همیشه با قابلیت‌های متنوع درکنار قیمت پایین و شارژدهی بالا، مورد استقبال وسیع قرار داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات