بی ام و سری 8 نسخه‌ی گلدن تاندر معرفی شد

دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مدلی ویژه از خودروهای سری 8 بی‌ام‌و با بدنه‌ی منحصر‌به‌فرد و تجهیزات لوکس عرضه می‌شود.
تبلیغات

نسل کنونی سری 8 بی‌ام‌و از سال ۲۰۱۸ روی خط‌تولید است و در مدل‌های دودر کوپه و کانورتیبل و چهاردر گرن‌کوپه عرضه می‌شود. تریم گلدن تاندر که به‌تازگی معرفی شده، روی هر سه پلتفرم این خودرو بی‌ام‌و و مدل‌های مختلفی ازجمله 840i و بی‌ام‌و 840d xDrive و بی‌ام‌و M850i xDrive ارائه می‌شود.

بی ام و سری 8 گلدن‌تاندر با رینگ‌های دوپره‌ای طلایی در کنار رودخانه روی پل

بسته‌ی M اسپرت بی‌ام‌و به‌طوراستاندارد روی نسخه‌های گلدن تاندر نصب است. این محصول با رنگ‌های مشکی کبود یا مشکی مات با علائم طلایی عرضه می‌شود که با تریم اختصاصی فریم شیشه‌ها و کالیبر‌های سیاه ترمز‌ها هماهنگی خوبی ایجاد کرده است. همچنین، خطوط طلایی‌رنگ بدنه نیز جلای ویژه‌ای به ظاهر این خودرو بی‌ام‌و بخشیده‌ که از نمای جلو شروع و رکاب‌های جانبی و نمای عقب را فراگرفته است. افزون‌بر‌این، آینه‌های جانبی و اسپویلر کوچک عقب و رینگ‌های ۲۰ اینچی دوپره‌ای آلومینیومی نیز با رنگ طلایی مزین شده‌اند.

نمای داخلی خودرو بی ام و سری 8 گلدن‌تاندر با کنسول طلایی و آپشن‌های اختصاصی بی ام و

داخل خودرو از چرم اختصاصی مشکی به‌همراه برچسب‌های گلدن تاندر در پشت‌سری‌های صندلی‌های جلو و پوشش اختصاصی بی‌ام‌و برای سقف استفاده شده است. کنسول مرکزی نیز با ساختار زیبا و سطح درخشده‌اش به‌ زیبایی کابین افزوده است. سایر ویژگی‌ها تریم شیشه‌ای شفاف برای ابزار کنترل ازجمله دسته‌دنده و سامانه‌ی صوتی Bowers & Wilkins را شامل می‌شود.

نسخه‌های گلدن‌تاندر سری 8 قرار است از سپتامبر امسال در کارخانه‌ی بی‌ام‌و در شهر دینگولفینگ باواریا تولید شود.

نمای داخلی بی ام و سری 8 گلدن‌تاندر با صندلی‌های حرفه‌ای M اسپرت بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات