کورسیر کامپیوتر گیمینگ مجهز به پردازنده Ryzen 3000 معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کامپیوتر گیمینگ جدید کورسیر به‌نام One a100 معرفی شد که در فرم فاکتور کامپکت، قدرت پردازشی قابل‌توجه پردازنده‌های Ryzen 3000 را ارائه می‌کند.
تبلیغات

کورسیر یکی از پیش‌گامان قطعات و لوازم جانبی مخصوص کاربران حرفه‌ای دنیای کامپیوتر و گیمرها محسوب می‌شود. آن‌ها محصول جدید را با تمرکز بر جامعه‌ی گیمر معرفی کردند که یک کامپیوتر شخصی رومیزی کامپک به‌نام ONE a100 است. کامپیوترهای رومیزی سری وان از کورسیر، در دسته‌ی خانواده‌های کامپیوتری با فرم فاکتور کوچک قرار می‌گیرند که جایزه‌های طراحی متعددی را نیز تاکنون دریافت کرده‌اند. ONE a100 اولین محصول این خانواده است که از پردازنده‌های AMD 3000 بهره می‌برد. کامپیوتر جدید Corsair با بهره‌گیری از قدرت پردازشی بسیار بالای تک‌رشته‌ای و چندرشته‌ای پردازنده‌ نسل سوم رایزن، پردازنده‌ی گرافیکی انویدیا GeForce RTX و تعدادی از برترین قطعات ساخت همین شرکت، انتخابی عالی برای تولیدکننده‌های محتوای گرافیکی و همچنین گیمرها خواهد بود. طراحی کیس کامپیوتر جدید نیز به‌گونه‌ای بهینه‌سازی شد که کمترین جای ممکن را روی میز کاربر اشغال کند.

کامپیوتر رومیزی جدید کورسیر در سه پیکربندی به بازار عرضه خواهد شد که همه از سری پردازنده‌ رایزن ۳۰۰۰ بهره می‌برند. پردازنده‌های قابل انتخاب، از نسخه‌های ۱۲ هسته‌ای با ۱۴ رشته‌ی پردازشی همچون Ryzen 9 3900X تا ۱۶ هسته‌ای با ۳۲ رشته‌ی پردازشی Ryzen 9 3950X را شامل می‌شوند. غول‌های پردازشی AMD از معماری بهینه‌ی Zen 2 بهره می‌برند که کارایی و بازدهی بالایی را در هنگام بازی و وظایف پردازشی سنگین ارائه می‌کنند.

Corsair ONE a100

کامپیوترهای کورسیر وان با وجود فرم فاکتور کوچک، قدرت پردازشی بالایی دارند

در بخش پردازنده‌ی گرافیکی، شاهد استفاده از کارت‌ گرافیک انویدیا سری GeForce RTX هستیم که از فناوری رهگیری پرتو آنی پشتیبانی می‌کنند. کاربر امکان سفارش کامپیوتر a100 را تا کارت گرافیک GeForce RTX 2080 Ti دارد. همان‌طور که گفته شد، قطعات و تجهیزات جانبی متعدد و حرفه‌ای ساخت کورسیر در کامپیوترهای a100 استفاده می‌شوند. از میان مهم‌ترین‌ها می‌توان به ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم VENGEANCE LPX 3,200MHHz DDR4 اشاره کرد که برای پردازنده‌های رایزن ۳۰۰۰ بهینه‌سازی شده است. به‌علاوه، حافظه‌ی Force MP600 NVMe M.2 SSD به‌عنوان حافظه‌ ذخیره‌سازی برای کامپیوتر کامپکت کورسیر ارائه می‌شود که به‌طور کامل از قابلیت PCIe 4.0 آن بهره‌برداری می‌کند. کامپیوتر جدید، مانند تمامی محصولات سری وان، حجم بالایی از سرعت و قدرت پردازشی را در کیسی با یک‌چهارم حجم کیس کامپیوترهای مذکور ارائه می‌کند. با وجود استفاده از فرم فاکتور کامپکت، دمای کامپیوتر مذکور به‌خوبی تحت کنترل قرار دارد، چون از سیستم نوآورانه و تحت پتنت خنک‌کننده‌ی مایع بهره می‌برد.

از رونمایی‌های جدید دیگر کورسیر می‌توان به کامپیوتر ONE i200 اشاره کرد که از پردازنده‌های قدرتمند اینتل بهره می‌برد. کورسیر در این کامپیوتر رومیزی، نسل دهم پردازنده‌های اینتل کور را به کاربر ارائه می‌کند. i200 با بهره‌مندی از قدرت پردازشی Core i9-10900K، پردازنده‌ای با ۱۰ هسته و سرعت کلاک تا ۵/۳ گیگاهرتز را فراهم می‌کند. قدرت بالای پردازشی تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، از مزایای بهره‌مندی از جدیدترین پردازنده‌ اینتل محسوب می‌شود.

Corsair ONE i200

کامپیوتر گیمینگ i200 با کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 Ti فروخته می‌شود که توانایی اجرای جدیدترین بازی‌ها را در بالاترین تنظیمات گرافیکی دارد. کورسیر همچنین در کامپیوتر جدید گیمینگ خود برای اولی‌‌بار پورت تاندربولت ۳ را هم ارائه می‌کند که امکان اتصال به نمایشگرهای قدرتمند را با بازدهی بالای تصویر، به‌همراه دارد. مشتریان کورسیر با محصول جدید، امکانات پیکربندی بیشتری را دراختیار دارند و با وجود فرم فاکتور کوچک، انتخابی عالی برای علاقه‌مندان دنیای بازی و کاربران با نیازهای پردازشی بالا محسوب می‌شوند.

کامپیوتر گیمینگ کورسیر a100 با قیمت پایه‌ی ۲،۹۹۹/۹۹ دلار در وب‌سایت رسمی شرکت برای بازارهای ایالات متحده و اروپا عرضه می‌شود. کامپیوتر i200 نیز تنها برای بازار ایالات متحده ازطریق وب‌سایت رسمی و شبکه‌ی خرده‌فروش‌های اختصاصی فعلا در نسخه‌ی مجهز به Core i9-10940X با قیمت ۴،۶۹۹/۹۹ دلار دردسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات