کورسیر ورک‌ استیشن های گیمینگ جدید خود را معرفی کرد

دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
کورسیر در جریان نمایشگاه CES 2019، ورک‌استیشن‌های گیمینگ One Pro i180 و i160 و i140 مجهز به پردازنده‌ی Core i9 را رونمایی کرد.
تبلیغات

کامپیوتر‌های ورک‌اسیتشن جدید کورسیر در CES 2019 با ابعاد کوچک و سخت‌افزار قدرتمند گزینه‌ی مناسبی برای عاشقان بازی‌ هستند. این کامپیوترها ابعاد مناسبی درمقایسه‌با ورک‌استیشن‌هایی با اندازه‌ی استاندارد دارند. One i180 به پردازنده‌ی ۱۲ هسته‌‌ای Core i9-9920X اینتل مجهز شده و سرعت کلاک آن به ۴.۵ گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده را کارت گرافیک RTX 2080Ti انویدیا همراهی می‌کند. این ورک‌استیشن می‌تواند از حافظه‌های رم چهارکاناله تا سقف ۳۲ گیگابایت استفاده کند. علاوه‌بر هارددیسک ۲ ترابایتی، این محصول به حافظه‌ی SSD از نوع M.2 نیز مجهز شده است.

Corsair

مشخصات سخت‌افزاری این ورک‌اسیتشن برای انجام هرگونه وظیفه‌‌ای کافی و مناسب است. کاربران این کامپیوتر قدرتمند قادر خواهند بود از اپلیکیشن iCUE app برای کنترل چراغ‌های RGB آن استفاده کنند. کورسیر برچسب قیمت ۴۹۹۹ دلاری برای این هیولای ۱۲ هسته‌ای درنظر گرفته است. نکته‌ی جالب درباره‌ی این دستگاه‌ها آن است که کورسیر از نام ورک‌استیشن برای کامپیوتری استفاده کرده که پردازنده‌ی Xeon و کارت‌های Quadro انویدیا ندارد؛ اما گیمرها را هدف قرار داده است.

Corsair

کورسیر فقط به ارائه‌ی یک مدل گران‌قیمت اکتفا نکرده و مدل‌های ارزان‌تر i160 و i140 را نیز با برچسب قیمتی ۳۵۹۹ و ۲۹۹۹ دلار به لاس‌وگاس آورد. ازنظر کیس، این دو کامپیوتر نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی مدل قدرتمندتر هستند. i160 به پردازنده‌ی Core i9-9900K اینتل و کارت گرافیک RTX 2080Ti انویدیا مجهز شده است. این درحالی است که نسخه‌ی ارزان‌تر به Core i7-9700K و نسخه‌ی عادی RTX 2080 مجهز شده است. تمام این سیستم‌های کامپیوتری جدید کورسیر می‌توانند تمام بازی‌ها را با بهترین تنظیمات گرافیکی اجرا کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات