سونی در نخستین روز اردیبهشت محصولاتی جدید در حوزه عکاسی رونمایی می‌کند

دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
سونی ازطریق انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در نخستین‌ روز از ماه آینده‌ی شمسی، به‌صورت رسمی از جدیدترین محصولات خود در حوزه‌ی عکاسی پرده‌برداری کند.
تبلیغات

سونی ساعاتی پیش اعلام کرد که در پی معرفی محصولاتی جدید در تاریخ ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ (۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) است. کنفرانس آنلاین سونی قرار است درست چند روز پیش از نمایشگاه لغو‌شده‌ی NAB Show 2020 برگزار شود. NAB Show همایشی بزرگ برای رونمایی جدیدترین محصولات حوزه‌ی عکاسی به‌شمار می‌آید و به‌نظر می‌رسد به‌دنبال لغو آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، سونی تصمیم گرفته است محصولاتی که قصد رونمایی آن‌ها را داشته، در کنفرانسی مجزا معرفی کند. با در نظر گرفتن این حقیقت که NAB Show محلی ویژه به‌منظور معرفی محصولاتی جدید برای ویدئوگرافرها به‌شمار می‌آید، می‌توانیم شماری از محصولاتی را که سونی در پی معرفی آن‌ها است، پیش‌بینی کنیم.

شیوع یک‌باره‌ی ویروس کرونا و همه‌گیری آن در سراسر دنیا، باعث شد رویدادهای بزرگ مهمی به‌تعطیلی کشیده شوند. این ویروس، خطوط تولید بسیاری از کارخانه‌ها را نیز تعطیل کرد تا برنامه‌های شرکت‌های تولیدی به‌هم بخورد و بسیاری از شرکت‌ها عرضه‌ی محصولات‌شان را نیز به‌تعویق بیاندازند. با درنظرگرفتن همین موضوع، احتمال می‌دهیم سونی در رویداد پیش‌ رو به‌جای معرفی کامل محصولات و مشخص‌کردن تاریخ عرضه‌ی آن‌ها، بیشتر درمورد روند روبه‌رشد فرایند تولید محصولاتشان اطلاع‌رسانی کند. ژاپنی‌ها همچنین احتمالا از تولید محصولاتی جدید بدون مشخص‌کردن تاریخ عرضه‌ی دقیق آن‌ها خبر خواهند داد. 

طرفداران سونی در رویداد پیش‌ رو بیش از هر چیز دیگری منتظر انتشار اطلاعات جدید درمورد دوربین Sony A7 IV و Sony A7S III هستند؛ اما تاکنون این اتفاق رنگ حقیقت به‌خود نگرفته است.

با نگاهی به اخبار جدید Sony Alpha Rumors، متوجه می‌شویم که احتمال دارد سونی از دوربین Sony A7 IV در اواخر ۲۰۲۰ پرده‌برداری کند. تا پیش از فرارسیدن موعد رونمایی A7 IV، سونی مدل ارتقایافته‌ی شماری از لنزهای فعلی را معرفی خواهد کرد که در بین آن‌ها لنزهای تله‌فوتو هم به‌چشم می‌خورد. همچنین گفته می‌شود سونی در پی معرفی یک لنز عریض (واید) جدید GM است. ازآنجاکه کانن مدتی پیش از تولید دوربین جدید EOS R5 با توانایی فیلمبرداری 8K خبر داد، احتمال می‌دهیم سونی بخواهد هرچه‌زودتر تولید A7S III را رسما تأیید کند. 

سونی در اطلاعیه‌ی جدید خود می‌گوید:

سونی به نظارت روزانه‌ی خود روی شرایطِ بی‌ثبات فعلی به‌دلیل شیوع ویروس کرونا (کووید ۱۹) ادامه می‌دهد. این شرکت به‌دلیل اتفاقات اخیر، اقدامات حیاتی مختلفی در دستورکارش قرار داده است. ازآنجاکه اهمیت بسیار زیادی برای ایمنی و سلامتی کارمندان و شرکای تجاری و همکارانمان در این صنعت قائل هستیم، از تصمیم سخت اما مهم سازمان NAB برای برگزارنشدن همایش NAB Show در آوریل حمایت می‌کنیم. مشتاق هستیم نوآوری‌های خودمان را با جامعه‌ی NAB به‌صورت دیجیتالی ازطریق کنفرانسی مطبوعاتی در میان بگذاریم که برگزاری آن برای ساعت ۹ صبح به‌وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام (PST) روز ۲۰ آوریل ۲۰۲۰ تعیین شده است. سونی مایل است از جامعه‌ی نوآوران برای درک‌ دلایل اتخاذ این تصمیم و همچنان حمایتِ مداومشان طی این روزهای دشوار تشکر کند. اذهان ما با کسانی است که در حال رنج دیدن از این مصیبت هستند.

براین‌اساس، کنفرانس پیش‌ روی سونی که در ابتدا قرار بود در همایش بزرگ ‌NAB Show برگزار شود، طبق اعلام رسمی این شرکت ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ به‌وقت تهران برگزار خواهد شد. زومیت به‌رسم همیشه، پوششی جامع و کامل از کنفرانس سونی ارائه خواهد داد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد رویداد پیش‌روی سونی چیست؟

قیمت دوربین و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع دوربین‌های سونی را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سؤالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات