اپل ویدئو الهام‌بخش «خلاقیت جریان دارد» را به‌همراه منابع آموزشی به‌اشتراک گذاشت

شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در میان بحران سلامت جهانی، ویدئو الهام‌بخشی با مضمون کاربرد خلاقیت در جامعه برای گذر از این دوران سخت منتشر کرد.
تبلیغات

باتوجه‌به اینکه تقریبا اکثر جوامع در کشورهای مختلف برای مقابله با شیوع بیشتر بیماری کووید ۱۹ خانه‌نشین شده‌اند و باید قرنطینه را با فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت کنند و ساعت‌های کاری روزانه در بیرون از خانه نیز کمتر شده است، مسئله‌ی گذر زمان در خانه و انجام وظایف یا ایجاد سرگرمی برای افراد پیش آمده است. اپل برای این منظور ویدئویی به‌اشتراک گذاشته است تا راهکارهایی برای سپری‌کردن این دوران ارائه کند.

ویدئو منتشرشده کاربران محصولات مختلف اپل از کودکان گرفته تا بزرگ‌سالان را نشان می‌دهد که در حال یادگیری، تدریس، نواختن ساز یا خلق اثر هنری هستند. در بخش دیگری از ویدئو، پشت‌صحنه‌هایی از برنامه‌ی اخبار خوب جان کرینسکی در یوتیوب یا برنامه‌ی زنده‌ی اپرا وینفری به‌نمایش درآمده است. دانش‌آموزان، هنرمندان، مدرس‌های موسیقی و... همگی با کمک اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های اپل مثل iPad یا MacBook Pro در حال انجام کارهای خلاقانه‌ی خود به‌شیوه‌ای نوین هستند؛ از نقاشی‌کردن گرفته تا مطالعه و اشتراک‌گذاری لحظات خود با دوستان و اعضای دیگر خانواده در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی. فناوری کمک زیادی به آموزش و سرگرمی کودکان در قرنطینه خواهد کرد و فقط باید بر کاربرد ابزارمان بیشتر مسلط شویم. اپل دراین‌باره می‌گوید:

«همواره به قدرت خلاقیت ایمان داشته‌ایم و اکنون بیش‌ از گذشته، تحت‌تأثیر افرادی قرار خواهیم گرفت که در سراسر دنیا راه‌های جدیدی برای اشتراک‌گذاری خلاقیت، نبوغ، انسانیت و امید ارائه می‌کنند.

اپل همچنین تعدادی منابع آموزشی به‌اشتراک گذاشته است که عبارت‌اند از:

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات