گجت Roxie برای کارائوکه در خودرو معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با روکسی می‌توانید در خودروتان با هر ترانه و هر اپلیکیشن موسیقی، بدون لمس گوشی و تنها با فرمان صوتی از کارائوکه و بازخوانی آهنگ‌های دلخواهتان لذت ببرید.
تبلیغات

اگر به کارائوکه (Karaoke) علاقه‌مند هستید، از‌این‌پس می‌توانید از این سرگرمی جالب در خودرو هم لذت ببرید. دستگاه روکسی (Roxie) که به‌تازگی در نمایشگاه CES 2020 رونمایی شده، کیت کوچکی برای خودرو است که امکان بازخوانی آهنگ‌‌های دلخواه کاربران در خودرو را نیز فراهم کرده است. برای استفاده از این دستگاه فقط باید آن را به جافندکی متصل کنید و میکروفن دوربردی را روی داشبورد نصب کنید که همراه این دستگاه عرضه می‌شود. سپس، می‌توانید هر ترانه‌‌ای را در هر اپلیکیشن موسیقی بازخوانی کنید.

همچنین ازطریق ورودی Aux خودروتان می‌توانید از هر اپلیکیشن موسیقی یا اپلیکیشن کارائوکه مثل اپل‌موزیک، اسپاتیفای، توین‌این (TuneIn) و سایر اپلیکیشن‌ها برای بازخوانی آهنگ مدنظرتان بهره ببرید و صدایتان را از بلندگوهای خودرو بشنوید. با‌ استفاده‌ از روکسی دیگر به نسخه‌ی کارائوکه‌ی آهنگ نیازی ندارید؛ زیرا این دستگاه به‌صورت خودکار صدای خواننده را کم می‌کند و صدای شما جایگزین آن می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌‌توان به قابلیت تنظیم گام در تمام ترانه‌ها اشاره کرد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند راحت‌تر بتوانند نُت‌های بالا را بخوانند.

دستیار مجازی صوتی دیجِی کارائوکه (DJ Karaoke) یکی دیگر از قابلیت‌های درخورتوجه روکسی است که با بهره‌گیری از آن می‌توانید فقط با صدای خودتان و بدون لمس گوشی یا تبلت‌‌، آهنگ‌های مختلف را انتخاب یا بین اپلیکیشن‌های مختلف سوییچ کنید؛ بنابراین، می‌توانید بدون اینکه چشم از جاده بردارید به بازخوانی ادامه دهید یا آهنگ جدیدی را برای بازخوانی انتخاب کنید.

شبیه‌سازی صدای سه‌‌بعدی یکی دیگر از قابلیت‌های روکسی است که می‌تواند باعث فراگیر‌تر‌شدن صدا و انتقال بهتر آن به گوش تمام سرنشینان خودرو شود. اگر یکی از سرنشیان خودرو گوشی دیگری داشته‌ باشد، می‌توانید صدایتان را ضبط و با آن پخش کنید. در آینده، نسخه‌ی دیگری از روکسی همراه‌با دوربین عرضه خواهد شد که می‌توانید با نصب آن روی داشبورد، از خوانندگی‌تان فیلم بگیرید.

در‌حال‌حاضر، کاربران می‌توانند این محصول را با قیمت ۱۰۰ دلار در کیک‌استارتر پیش‌خرید کنند و در فوریه تحویل بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات