شرکت Energizer در ایفا دو گوشی با سیستم عامل KaiOS رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین، شرکت Energizer دو گوشی جدید با قیمت و امکانات مناسب رونمایی کرد. درادامه، نگاهی به امکانات این گوشی‌ها می‌اندازیم.
تبلیغات

شرکت انرجایزر (Energizer) با دو فیچرفون جدید پا به رویداد ایفا گذاشته است. نام این دو گوشی E241 و E241S است که درحقیقت، کاملا یکسان هستند. تنها تفاوت این دو گوشی این است که اولی از اینترنت همراه نسل سوم (3G) و دومی از اینترنت همراه نسل چهارم (4G) بهره می‌برد. هر دو این گوشی‌ها سیستم‌عامل KaiOS را اجرا می‌کنند.

انرجایزر قصد دارد با این پلتفرم فاصله‌ی میان گوشی‌های هوشمند و تلفن‌هایی که مخاطب آن‌ها عموم مردم هستند، از میان بردارد و آن‌ها را به‌هم نزدیک‌تر کند. پلتفرم KaiOS برنامه‌های رایجی مانند واتساپ، یوتیوب، فیسبوک، گوگل اسیستنت و گوگل‌مپ را درون خود دارد. علاوه‌بر‌این‌ها، ده‌ها برنامه‌ی دیگر برای انتخاب کاربران وجود دارد.

همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌کنید، این گوشی با صفحه‌کلید معمول T9 عرضه می‌شود و نمایشگر ۲.۴ اینچی آن لمسی نیست و دکمه‌ی ناوبری مرکزی نیز برای فراخوانی دستیار گوگل کاربرد دارد.

energizer

این گوشی‌ها از دو سیم‌کارت و وای‌فای و باتری ۱,۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برند که می‌توانند تا ۶ روز در  حالت آماده به کار و ۹ ساعت پخش فیلم دوام بیاورند. از دیگر امکانات این گوشی‌ها می‌توان به دوربین جلو و عقب با فلش LED اشاره کرد. این گوشی‌ها در رنگ‌های آبی و مشکی و با ضمانت سه‌ساله‌ی قابل‌تمدید عرضه می‌شوند.

قیمت مدل E241 و E241S به‌ترتیب ۲۹.۹۹ و ۳۴.۹۹ یورو است. هنوز اطلاعات بیشتری از زمان و نحوه‌ عرضه‌ی این گوشی منتشر نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات