رندرهای باکیفیت هواوی میت 30 پرو با مجموع هفت دوربین منتشر شد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
مطالعه 4 دقیقه
به‌تازگی رندرهای بسیار باکیفیتی از میت 30 پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی دوربین سلفی سه‌گانه و دوربین اصلی چهارگانه با چینش دایره‌ای دارد.
تبلیغات

با نزدیک‌شدن به زمان آغاز رویداد بزرگ ایفا ۲۰۱۹ شرکت‌های سازنده‌ی گوشی خود را برای عرضه‌ی نسل جدید محصولات خود آماده می‌کنند. البته، گوشی جدید هواوی، یعنی میت 30 پرو، در رویداد ایفا رونمایی نخواهد شد و به‌نظر می‌رسد این اتفاق روز ۲۸ شهریور در مونیخ رخ خواهد داد.

میت 30 پرو بدون سرویس‌های گوگل روانه‌ی بازار می‌شود و این موضوع باعث ایجاد نگرانی درباره‌ی احتمال استقبال‌نشدن از این گوشی در خارج از چین شده است. با اینکه اطلاعات بسیار کمی درباره‌ی پرچم‌دار جدید هواوی وجود دارد، OnLeaks@، افشاکننده‌‌ی برجسته‌ی اطلاعات دنیای موبایل، نمایی ۳۶۰ درجه از آن منتشر کرده است. درضمن، درکنار این نمای ۳۶۰ درجه، رندرهایی با وضوح بسیار زیاد نیز از Mate 30 Pro به‌چشم می‌خورد.

میت 30 پرو

احتمالا میت ۳۰ پرو دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا نخواهد داشت

جدیدترین گوشی سری میت پرو طراحی جالب و خیره‌کننده‌ای دارد و چینش دوربین پشتی آن شبیه رندرهای لورفته از طراحی وان‌پلاس ۷ تی نیست. این دو گوشی، تنها گوشی‌های فعلی بازار هستند که دوربین اصلی آن‌ها با چینش دایره‌ای طراحی شده است. طبق اطلاعات منتشرشده، پرچم‌دار جذاب هواوی درمجموع هفت دوربین دارد که سه عدد آن در جلو گوشی قرار دارند و چهار دوربین دیگر در پشت گوشی جا خوش کرده‌اند. صفحه‌نمایش میت ۳۰ پرو مانند سایر رقبای این گوشی کاملا بدون بریدگی نیست؛ اما حاشیه‌ها به‌صورت بسیار باریک و با حداقل اندازه طراحی شده‌اند. این گوشی با ابعاد ۱۵۸.۱ در ۷۳.۶ در ۸.۷ میلی‌متری گوشی بزرگی محسوب می‌شود و ضخامت آن در اطراف برآمدگی دوربین به ۹.۷ میلی‌متر می‌رسد.

تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت ۳۰ پرو هواوی
تصاویر میت30 پرو هواوی - huawei mate 30 pro

تصاویر میت 30 پرو

میت ۳۰ پرو فقط یک دکمه‌ (پاور) دارد و خبری از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا نیست. طبق شایعه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، هواوی قصد دارد در این قسمت از گوشی به‌جای استفاده از دکمه‌های فیزیکی، فضایی حساس به لمس ایجاد کند که کاربر می‌تواند با لمس آن با شست خود، صدای گوشی را کم و زیاد کند. این گوشی به صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی موسوم به Waterfall (البته این اندازه قطعی نیست و ممکن است کمی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد) و پورت USB-C مجهز است. در قسمت پایین گوشی بلندگو، میکروفن، درگاه USB-C و مکان قرارگیری سیم‌کارت دیده می‌شود و در قسمت بال درگاه مادون‌قرمز و میکروفن دوم با قابلیت حذف نویز به‌چشم می‌خورد و این رندرها با پوستر گوشی مطابقت دارد که مدتی پیش به‌صورت غیررسمی منتشر شد.

ویژگی‌های گوشی

همان‌طورکه گفتیم، هنوز اطلاعات زیادی از این گوشی در دست نیست؛ اما به‌احتمال بسیار زیاد پردازنده‌ی قدرتمند کرین ۹۹۰ که انتظار می‌رود در ایفا ۲۰۱۹ رونمایی شود، قدرت پردازشی میت ۳۰ پرو را تأمین می‌کند. همچنین، انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید هواوی به مودم داخلی 5G مجهز باشد. درباره‌ی میزان رم و حافظه‌ی داخلی این گوشی هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

میت 30 پرو

دوربین اصلی گوشی مجهز به حسگر ۴۰ مگاپیکسلی است

OnLeaks@ درباره‌ی دوربین چهارگانه‌ی این گوشی برخلاف سایر بخش‌ها اطلاعات زیادی منتشر کرده است؛ البته مشخصات دوربین سلفی تا این لحظه منتشر نشده است. طبق این اطلاعات، دریچه‌ی دیافراگم حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی دوربین پشتی گشودگی متغیر بین f1.4 تا f1.6 دارد و از چینش پیکسلی RYYB برخوردار است. دوربین دوم ۴۰ مگاپیکسلی نیز احتمالا لنزی فوق‌عریض با زاویه‌ی ۱۲۰ درجه را در خود جای داده و دوربین ۸ مگاپیکسلی سوم هم احتمالا لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی پنج‌برابری دارد.

از دیگر مشخصات منتشرشده‌ی این گوشی می‌توان به باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری و شارژر بی‌سیم سریع ۲۵ واتی تأیید‌شده‌ی کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) اشاره کرد. درباره‌ی این شارژر هنوز هیچ اطلاعات دیگری منتشر نشده است. درپایان، شما را به تماشای ویدئویی از رندرهایی میت ۳۰ پرو دعوت می‌کنیم.

دانلود ویدئو

قیمت روز گوشی‌های هواوی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های هواوی و برند آنر در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات