HTC امسال بر گوشی‌های میان‌رده و سال آینده بر واقعیت مجازی و 5G تمرکز دارد

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اچ تی سی یو 11 / HTC U11 از نمای پشت رنگ مشکی
میزان فروش گوشی‌های هوشمند HTC افزایش یافته و این شرکت در حال بازگشت به رقابت است، مسئولان HTC تصمیم گرفته‌اند تمهیداتی بیاندیشند که موقعیت خود را در بازار بهبود دهند.
تبلیغات

درآمد ماه اوت شرکت HTC  به‌میزان ۶۷ درصد افزایش داشته و این شرکت در حال بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است. به نظر می‌آید شروع این روند چندان هیجان‌انگیز نباشد؛ چون HTC قصد دارد سال آینده بر واقعیت مجازی و شبکه‌ی 5G در گوشی‌های هوشمندش تمرکز کند تا بتواند آن‌ها را در بازی رقابت بین گوشی‌ها حفظ کند.

دَرِن چِن (Darren Chen)، مدیر شرکت تایوانی HTC گفته‌ که دو سوم بازار گوشی‌های هوشمند در اختیار گوشی‌هایی با قیمت حدود ۳۲۰ دلار است و به همین دلیل HTC قصد دارد دستگاه‌هایی در این رده‌ی قیمتی تولید کند. به نظر می‌رسد اعضای خانواده‌ی گوشی‌های وایلدفایر (Wildfire) و دیزایر (Desire) این شرکت بیشتر شود.

HTC قصد دارد سال آینده، واقعیت مجازی (VR) را به گوشی‌های هوشمندش اضافه کند. سامسونگ، شیائومی، گوگل و بسیاری از شرکت‌های دیگر پیش از این هدست‌های واقعیت مجازی مخصوص گوشی‌های هوشمند را ساخته بودند اما HTC تاکنون این کار را نکرده‌ است. همچنین HTC قصد دارد فروشگاه واقعیت مجازی خود، Viveport VR را در بستری قرار دهد که به‌جای نیاز به یک هدست و گوشی مجزا (مانند Vive-Focus مجهز به پردازنده اسنپدراگون)، بتواند راه‌حل‌های مبتنی بر گوشی هوشمند ارائه دهد.

VR HTC

HTC تلاش‌هایی هم برای بهبود موقعیت خود در زمینه‌ی رمزارزها کرده است که به عنوان نمونه‌ی آن می‌توان به گوشی اکسدوس وان (Exodus 1) اشاره کرد. اچ تی سی همچنین قصد دارد با همکاری Bitcoin.com که در حال حاضر بیش از ۴٫۵ میلیون کیف پول فعال دارد، پشتبانی بومی از بیت کوین کش (BCH) را به محصولاتش اضافه کند. قرار است از این پس، اپلیکیشن کیف پول Bitcoin.com به‌طور پیش‌فرض در گوشی‌هایExodus 1 نصب شود.

این اولین بارقه‌های همکاری دو شرکت نام‌برده است. قرار است در آینده فروشگاه Bitcoin.com شروع به فروش Exodus 1 کنند و کسانی که گوشی‌های HTC را با بیت کوین کش خریداری کنند، از تخفیف ویژه‌ای بهره‌مند شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات