مایکروسافت مدل توسعه دهندگان هولولنز 2 را با قیمت ۳۵۰۰ دلار معرفی کرد

جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت از مدل مخصوص توسعه‌دهندگان هدست واقعیت افزوده هولولنز ۲ رونمایی کرده است که این محصول از اواخر سال جاری در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

مایکروسافت امروز نسخه‌ی توسعه‌دهندگان هدست واقعیت مجازی هولولنز ۲ را معرفی می‌کند. قیمت این محصول ۳۵۰۰ دلار اعلام شده است. قیمت این مدل با مدل مخصوص کسب‌وکارها که در اواخر سال جاری به‌فروش خواهد رسید، یکسان درنظر گرفته شده است. نسخه‌ی اولیه‌ی تجاری هولولنز با قیمت ۵۰۰۰ دلار به‌فروش رفت، و این درحالی است که کیت مخصوص توسعه‌دهندگان این مدل با قیمت ۳۵۰۰ دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفت، بنابراین مشخص می‌شود که در مدل جدید هدست واقعیت افزوده‌ی مایکروسافت شاهد هیچ کاهش قیمتی نیستیم.

کیت یاد شده شامل سخت‌افزار هولولنز ۲ و اعتبار آژور است و درکنار آن نسخه‌ی آزمایشی یونیتی پرو و افزونه ی یونیتی PIXYZ برای داده‌های CAD در اختیار توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت. مایکروسافت همچنین اعلام کرده که پشتیبانی از موتور بازی‌سازی آنریِل اینجین ۴ (Unreal Engine) از اواخر ماه مه به مدل توسعه‌دهندگان هولولنز ۲ اضافه خواهد شد. پشتیبانی از آنریل اینجین یک مورد کلیدی برای توسعه‌دهندگان محسوب می‌شود و به اپلیکیشن‌ها این امکان را خواهد داد تا بتوان از رندرهای تصاویر واقعی در آن‌ها استفاده کرد. از این رندرها برای تولیدات، طراحی محصول، معماری و موارد دیگر استفاده کرد.  درحال‌ حاضر مایکروسافت تاریخ دقیق عرضه‌ی هولولنز ۲ را اعلام نکرده است اما این شرکت وعده داده که مدل مخصوص توسعه‌دهندگان هدست واقعیت افزوده خود را درکنار مدل تجاری آن تا اواخر سال جاری روانه‌ی بازار کند.

نظر شما کاربران زومیت در مورد هولولنز مایکروسافت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات