واتساپ مشاهده ویدیوهای فیسبوک و اینستاگرام را به صورت مستقیم امکان‌پذیر کرد

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در آخرین به‌روز‌رسانی سیستم‌عامل iOS،‌ کاربران واتساپ می‌توانند ویدیوهای اینستاگرام و فیسبوک را به صورت مستقیم در این برنامه پیام‌رسان محبوب مشاهده کنند.
تبلیغات

واتساپ (WhatsApp) بعد از به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل iOS،‌ قابلیت جدیدی دراختیار کاربران قرار داده است که براساس آن افراد می‌توانند به‌راحتی ویدیوهای اینستاگرم و فیسبوک را به‌صورت مستقیم و بدون نیاز به باز کردن این برنامه‌ها به صورت جداگانه،‌ پخش و مشاهده کنند.

از این پس کاربران واتساپ می‌توانند بدون اینکه لازم باشد برنامه‌های فیسبوک و اینستاگرام را باز کنند، ویدیوهای این دو برنامه را در واتساپ مشاهده کنند. قطعاً چنین ویژگی،‌ مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است، در حال حاضر کاربران واتساپ می‌توانند ویدیوهای یوتیوب را نیز به صورت مستقیم در این پیام‌رسان محبوب و پرمخاطب پخش کنند.

همان‌طور که گفته شد،‌ این قابلیت جدید بخشی از جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده سیستم‌عامل iOS است. به‌علاوه،‌ در این به‌روزرسانی،‌ امکان اضافه کردن و لغو امتیازات ادمین نسبت به سایر اعضای گروه اضافه شده و ادمین گروه امکان ویرایش موضوع، توضیحات و آیکون گفتگوها را دراختیار خواهد داشت.

در حال حاضر،‌ این ویژگی‌های جدید،‌ تنها دراختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار دارد و کاربران سیستم‌عامل اندروید،‌ هنوز چنین ویژگی‌هایی را دریافت نکرده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات