مدل مفهومی لینک اند کو 03 ساین ریسینگ، رونمایی شد

شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
خودروی مفهومی لینک اند کو 03  با قدرت ۵۰۰ اسب بخار و پلتفرم TCR معرفی شد. این مدل با همکاری تیم ساین ریسینگ ولوو (Cyan Racing) طراحی شده است.
تبلیغات

برند چینی-سوئدی لینک اند کو، از سال ۲۰۱۶ راه‌اندازی شد. این شرکت تحت مالکیت جیلی قرار دارد و خودروهای مدرن با ویژگی مشترک از برند جیلی و ولوو تولید می‌کند. لینک اند کو (Lync & Co)، بر  خدمات سواری اشتراکی و عرضه‌ی مستقیم محصولات خود در بازارهای خاص از جمله، چین، ایالات متحده و اروپا تمرکز دارد و قشر جوان را به‌عنوان مشتری اصلی، هدف قرار داده است.

لینک اند کو 03 ساین ریسینگ / Lynk & Co 03 Cyan

تیم ساین ریسینگ ولوو (قبلا با نام پول‌استار ریسینگ شناخته می‌شد) در حال توسعه‌ی همکاری با برندهای زیرمجموعه‌ی جیلی، به ویژه لینک اند کو، به منظور شرکت در رقابت‌های WTCR FIA سال ۲۰۱۹ است. محصولی که لینک اند کو و ساین ریسینگ برای درخشش در این رقابت‌ها در نظر گرفته‌اند؛ لینک اند کو 03 ساین نام دارد. این خودرو، به اعتقاد مقامات شرکت سازنده، اولین گام در راستای ارائه‌ی یک محصول، با راندمان بالا است. پلتفرم TCR این خودرو از سدان لینک اند کو 03، قرض گرفته شده است. بازار اصلی عرضه‌ای این سدان، کشور چین است. 

لینک اند کو 03 ساین ریسینگ / Lynk & Co 03 Cyan

اطلاعات زیادی از لینک اند کو 03 ساین در دسترس نیست؛ فقط می‌دانیم که این تورینگ کار، قرار است، ۵۰۰ اسب بخار تولید کند. مدل 03 که اوایل سال میلادی جاری در چین معرفی شد؛ از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری، ۴ سیلندر خطی توربوشارژ در کنار گزینه‌ی هیبریدی قدرت می‌گیرد. البته مشخص نیست که 03 ساین هم لزوما از همین مشخصات، استفاده کند. راننده این خودرو، هفتمین فصل رقابت در تیم ساین ریسینگ را استارت می‌زند.

پیش از این، او موفق شد در رقابت‌های قهرمانی جهانی تورینگ ۲۰۱۷، با خودروی ولوو S60 پول‌استار TC1، به مقام اول دست یابد. این راننده، در مراسم معرفی لینک اند کو 03 ساین، واقع در پیست فوجی ژاپن حضور داشت و قرار است به همراه تیم خود، با رقبایی از آئودی، آلفا رومئو، هوندا، هیوندای، پژو، سئات و فولکس‌واگن، مقابله کند. 

شاسی‌بلند کامپکت (02) هم در صف عرضه‌ی محصولات لینک اند کو قرار دارد که در سال ۲۰۲۰، روانه‌ی بازار اروپا خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات