نسخه جدید کامپیوتر آل این وان XPS 27 دل معرفی شد

یک‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
مطالعه 4 دقیقه
دل کامپیوتر آل‌این‌وان ۲۷ اینچی XPS 27 خود را با پردازنده‌ی Core i7 اینتل، گرافیک RX 570 ای‌ام‌دی و پشتیبانی از واقعیت مجازی به‌روزرسانی کرد.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

    دل نسخه‌ی جدیدی از کامپیوتر یکپارچه‌ی XPS 27 خود را با سخت‌افزار به‌روز و پشتیبانی از واقعیت مجازی معرفی کرد. XPS 27 جدید از همان نمایشگر 4K نسل قبل و سیستم صوتی مجهز به ۱۰ اسپیکر داخلی استفاده می‌کند؛ اما CPU و گرافیک آن با نسل جدید پردازنده‌های اینتل و کارت‌های گرافیک AMD به‌روزرسانی شده است.

    اگرچه قدمت کامپیوترهای یکپارچه (All-in-One) به چند دهه پیش می‌رسد؛ اما محبوبیت این کامپیوترها پس از کاهش چشمگیر ابعاد آن‌ها به لطف پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در بخش سخت‌افزار، روند صعودی به خود گرفته است. تقاضا برای آل‌این‌وان‌های بالارده در سال‌های اخیر به قدری افزایش یافته است که حتی شاهد معرفی نسخه‌های مخصوص گیمینگ از سوی برخی شرکت‌ها بوده‌ایم.

    اگرچه نسخه‌ی جدید XPS 27 دل همچنان توانایی رقابت با سیستم‌های بالارده‌ی گیمینگ ندارد، اما با توجه به افزایش چشمگیر قدرت سخت‌افزاری آن نسبت به نسل پیش، استفاده از کارت گرافیک RX 570 ای‌ام‌دی و پشتیبانی از واقعیت مجازی، کامپیوتر یکپارچه‌ی دل نسبت به اکثر آل‌این‌وان‌های بازار از توانایی گیمینگ قابل قبول‌تری برخوردار است. همان‌طور که در بررسی کارت‌های گرافیک جدید Radeon RX در زومیت به اطلاعتان رساندیم، گرافیک جدید RX 570 ای‌ام‌دی با بهره‌گیری از معماری پلاریس، ۲۰۴۸ پردازنده‌ی استریم، ۱۲۸ واحد تکسچر، ۳۲ واحد خروجی رندر و باس ۲۵۶ بیتی، توان اجرای اکثر بازی‌های جدید با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد.

    آل این وان xps 27 dell

    بارزترین ویژگی و وجه تمایز اصلی کامپیوتر دل با آل‌این‌وان‌های مشابه، یعنی استفاده از ۱۰ بلندگوی داخلی باکیفیت برای پشتیبانی از صدای Surround، در نسل جدید نیز وجود دارد.

    نسخه‌ی بهبودیافته‌ی Dell XPS 27 به پردازنده‌های نسل هفتمی Core i7-7700 اینتل مجهز است و از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز (قابل ارتقاء تا ۶۴ گیگابایت) استفاده می‌کند. از لحاظ فضای ذخیره‌سازی، Dell XPS 27 دارای یک درگاه M.2 و ۲ محفظه برای استفاده از هارددرایو یا SSD-های ۲.۵ اینچی است؛ که امکان دسترسی به تمامی آن‌ها (بدون ابطال گارانتی) توسط کاربر وجود دارد.

    برخلاف روند معرفی محصولات جدید که معمولا شاهد غیبت یک یا چند پورت حیاتی در آن‌ها هستیم، دل از لحاظ درگاه‌های ارتباطی برای کامپیوتر خود سنگ تمام گذاشته است. XPS 27 مجهز به ۵ پورت USB 3.0 سایز کامل، خروجی HDMI، پورت اترنت گیگابیتی، درگاه DisplayPort 1.2، دو پورت تاندربولت 3 (از نوع USB Type-C)، کارت‌خوان SD/MMC و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است. از دیگر ویژگی‌های این کامپیوتر می‌توان به استفاده از وای-فای 802.11ac، بلوتوث 4، وبکم 720p مجهز به سنسور مادون قرمز برای تشخیص چهره و میکروفون اشاره کرد.

    کامپیوتر دل با استفاده از آلومینیوم ماشین‌کاری شده به وسیله‌ی CNC، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. 

    کامپیوتر آل این وان لمسی دل dell xps 27

    دل XPS 27 را در دو نسخه‌ی لمسی و غیر لمسی عرضه خواهد کرد. مدل لمسی با توجه به استفاده از پایه‌ی متحرک، SSD و ویندوز ۱۰ نسخه‌ی پرو، ۶۵۰ دلار از نسخه‌ی غیر لمسی گران‌تر است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات