دیجیتال استورم از All in One جدید خود با پردازنده ۱۰ هسته ای و کارت گرافیک GTX 1080 رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت‌های مختلفی All in One می‌سازند و دیجیتال استورم نیز یکی از کمپانی‌های نام آشنا در این زمینه محسوب می‌شود. جدیدترین محصول این کمپانی Aura نام دارد که یک All in One با نمایشگر ۳۴ اینچی خمیده و پردازنده ۱۰ هسته‌ای اینتل است. در ادامه مطلب با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کمپانی دیجیتال استورم (Digital Storm) به محض معرفی چیپست‌های جدید Broadwell-E اینتل و نیز کارت‌گرافیک‌های قدرتمند NVIDIA GTX 1080 این دو چیپ را در All in One جدید خود مورد استفاده قرار داده است. رایانه جدید این شرکت از یک نمایشگر ۳۴ اینچی بهره می‌برد و Aura نام دارد.

digital storm aqua 34

البته کمپانی‌های دیگری هم در نمایشگاه CES از All in One های ۳۴ اینچی مخصوص بازی خود رونمایی کردند و صفحه خمیده نمایشگر این محصولات باعث می‌شود کنترل بیشتری بر روی کارهای خود داشته باشید. این صفحه نمایش عریض، کیفیت ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل را با نسبت تصویری ۲۱ به ۹ ارائه می‌دهد. همانطور که اشاره شد این سبک طراحی در بین تولیدکنندگان این نوع محصولات رایج شده ولی ظاهرا All in One جدید دیجیتال استورم زودتر روانه بازار خواهد شد. 

اگر به چنین محصول قدرتمندی نیاز ندارید، شرکت مورد بحث امکان شخصی‌سازی زیادی را برای انتخاب پردازنده در اختیارتان قرار داده است. امکان انتخاب تراشه Core i5-6500 به جای Core i706700 وجود دارد و یا اگر به قدرت بیشتری احتیاج دارید این امکان نیز فراهم است که محصولی قدرتمندتر را سفارش دهید. پردازنده‌های سری E اینتل در مدل ۱۰ هسته‌ای نیز ارائه می‌شوند. همچنین در بخش گرافیکی، شما می‌توانید از یک چیپ یکپارچه شده بهره ببرید یا حتی از یک کارت گرافیک GTX 950 به جای GTX 1080 استفاده کنید. این All in One را می‌توان با رم ۳۲ گیگابایت از نوع DDR4 سفارش داد و از نظر فضای ذخیره‌سازی نیز انتخاب‌های مختلفی پیش روی کاربر وجود دارد.

all in one

از آنجا که قطعات این محصول استاندارد هستند، بنا‌براین هر کاربری خود قادر خواهد بود تا دستگاهش را مطابق با نیاز خود ارتقا دهد. این ویژگی در همه All in one های امروزی ارائه نمی‌شود.

all in one

بحث سرمایش در دستگاه‌هایی که از نظر ابعاد با محدودیت روبرو هستند، همیشه یک مشکل بسیار مهم بوده است. بنابراین Aura از سیستم سردکننده مایع برای پردازنده اصلی بهره گرفته و گرمای ناشی از فعالیت کار گرافیک نیز از کناره‌های صفحه نمایش خارج خواهد شد که اینکار باعث می‌شود گرمای تولید شده چیپ گرافیکی، باعث گرم‌تر شدن پردازنده اصلی نشود. این محصول از هم اکنون با قیمت ۱۹۹۹ دلار قابل خرید است.

نظر شما در مورد این رایانه قدرتمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات