ویبو کاربران بیشتری از توییتر دارد

یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هر چند توییتر در سرتاسر جهان کاربران زیادی دارد؛ اما رقیب چینی این شبکه‌ی اجتماعی تعداد اعضای بیشتری از نسخه‌ی اصلی آن دارد.
تبلیغات

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی پرکاربرد است که مانند چند شبکه‌ی اجتماعی و پلتفرم دیگر در چین، به‌واسطه‌ی سیاست‌های این کشور مسدود شده است. گوگل، فیسبوک و ویکی پدیا از دیگر سرویس‌های مسدود شده در کشور چین هستند. البته نسخه‌های بومی این سرویس‌ها در این کشور در دسترس کاربران است که از آن جمله می‌توان به ویبو و بایدو که جایگزینی برای گوگل است، اشاره کرد. 

مردم کشور چین از شبکه‌ی اجتماعی ویبو به‌جای فیسبوک و توییتر استفاده می‌کنند. طبق آخرین گزارش‌ها تعداد کاربران ویبو از توییتر بیشتر است. تعداد کاربران فعال این شبکه‌ی اجتماعی چینی در ماه مارس ۲۰۱۷، حدود ۳۴۰ میلیون نفر بوده، در حالی که تعداد کاربران فعال ماهانه در توییتر ۳۲۸ میلیون نفر است.

تعداد کاربران اینترنت در سال‌های اخیر در کشور چین رشد بسیار زیادی داشته؛ به طوری که در ماه دسامبر سال گذشته، ۷۳۱ میلیون نفر برآورد شده است. این رقم بیش از دو برابر جمعیت ایالات متحده آمریکا است.

پیش‌بینی می‌شود که تعداد کاربران اینترنت در کشور چین به رشد خود ادامه دهد و در آینده درصد بیشتری از جمعیت این کشور کاربر در حوزه‌ی اینترنت فعال شوند.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات