می میکس 4 و می پد 5 خارج از چین نیز عرضه خواهند شد

یک‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
مشاهده شیائومی می میکس 4  و تبلت‌های سری می پد 5 در کنسول گوگل پلی، حاکی از این است که این دو محصول علاوه‌بر چین در بازارهای دیگری در جهان نیز عرضه خواهند شد.
تبلیغات

شیائومی در رویداد هفته گذشته‌اش که ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ (۱۰ آگوست ۲۰۲۱) در چین برگزار شد، گوشی پرچم‌دار می میکس 4 و تبلت‌های سری می پد 5 را معرفی کرد. طبق اطلاعات جدید، نه‌تنها گوشی می میکس 4، بلکه تبلت‌های سری می پد 5 نیز در کنسول گوگل پلی و فهرست دستگا‌ه‌های استفاده‌کننده از سرویس گوگل مشاهده شده‌اند و این اتفاق از عرضه جهانی این دو محصول در آینده حکایت می‌کند.

به‌گزارش Gizmochina، هیچ‌کدام از مدل‌های گوشی می میکس 4 و تبلت‌های سری می پد 5 به‌دلیل تحریم‌ها در بازار چین نمی‌توانند از سرویس‌های گوگل (GMS) استفاده کنند. به‌همین‌دلیل، شیائومی برای عرضه گوشی‌ها و تبلت‌های خود در چین به دریافت گواهی کنسول گوگل پلی نیازی ندارد. مسئول روابط‌عمومی شرکت شیائومی نیز دراین‌باره اعلام کرد که این شرکت در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای عرضه می میکس 4 در بازارهای جهانی ندارد.

با اینکه فهرست‌شدن می میکس 4 و می پد 5 و می پد 5 پرو در کنسول گوگل پلی دلیلی بر عرضه بین‌المللی این محصولات نیست، می‌تواند نشان‌دهنده عرضه آن‌ها در برخی کشورها باشد.

مشخصات فنی می میکس 4 و تبلت‌های سری می پد 5

می میکس 4 به نمایشگری ۶٫۶ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر GN1s سامسونگ، لنز اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی مجهز است.

همچنین، از تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. انرژی این گوشی را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین می‌کند.

می پد 5 نیز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۰ مجهز و اتصال به اینترنت در آن تنها از‌طریق وای‌فای امکان‌پذیر است. تراشه به‌کاررفته در می پد 5 پرو اسنپدراگون ۸۷۰ است و در دو نسخه 5G و وای‌فای عرضه می‌شود. این تبلت‌ها از صفحه‌کلید کاور مغناطیسی و قلم پشتیبانی می‌کنند و بلندگو‌های چهارگانه دالبی اتموس (Dolby Atmos) دارند. علاوه‌بر‌این، هر دو به صفحه‌نمایشی ۱۱ اینچی با ویژگی TrueTone برای تنظیم نور و تطبیق آن با نور محیط مجهز‌‌‌ند.

می پد 5 دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و نسخه وای‌فای مدل پرو آن به دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی به‌علاوه اولتراواید ۵ مگا‌پیکسلی و نسخه 5G آن به دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی به‌علاوه اولتراواید ۵ مگا‌پیکسلی مجهز است.

باتری می پد 5 پرو ۸۶۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند؛ در حالی‌که باتری به‌کار‌رفته در نسخه معمولی آن ۸۷۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ارائه سرویس‌های گوگل برای می میکس 4 و تبلت‌های سری می پد 5 چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات