عینک هوشمند جنجالی متا با ویژگی‌های هیجان‌انگیز آپدیت شد

چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
عینک متا ری‌بن بر روی صورت یک زن
عینک هوشمند متا ری‌بن آپدیت مهمی دریافت کرد؛ این آپدیت امکاناتی مانند دستیار هوش مصنوعی و تماس ویدیویی را همراه خود دارد.
تبلیغات

متا آپدیت جدیدی را برای عینک هوشمند ری‌بن خود منتشر کرد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام قابلیت تماس ویدیویی و فریم جدید این مدل با طرح چشم گربه را به‌نمایش گذاشت.

عینک متا اکنون توانایی اتصال به سرویس اپل موزیک را نیز دارد. آخرین و شاید مهم‌ترین قابلیت افزوده شده، دستیار هوش مصنوعی چند منظوره جدیدی است که در آمریکا و کانادا ارائه می‌شود.

فریم‌های Wayfarer و Headliner که قبلاً هم دردسترس بوده‌اند، به رنگ‌های جدید مزین می‌شوند. مدل Headliner به دلیل طراحی گردتر به‌طور ویژه برای افرادی که مشکل افتادن عینک از روی صورتشان را دارند مناسب است.

امکان تماس تصویری از طریق واتساپ و مسنجر دردسترس است؛ این دو از سرویس‌های پیام‌رسانی زیر نظر متا هستند. متا می‌گوید که ممکن است این قابلیت را از همان اول مشاهده نکنید اما به صورت تدریجی دردسترس همه‌ی کاربران قرار خواهد گرفت.

کاربران عینک متا قادر خواهند بود تا از طریق اپل موزیک آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را بشنوند؛ علاوه‌بر این پیشنهاداتی براساس علایق کاربر نیز ارائه خواهد شد.

متا در دسامبر (آذر و دی‌) نرم‌افزاری را برای دسترسی سریع به هوش مصنوعی چند منظوره توسعه داد. از امروز این نرم‌افزار دردسترس تمام کسانی است که در آمریکا یا کانادا از عینک متا ری‌بن استفاده می‌کنند. کاربر می‌تواند از یک سوژه عکس بگیرد و از دستیار هوش مصنوعی درخواست کند که اطلاعاتی را درباره‌ی سوژه ارائه دهد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات