هواوی ساعت تیتانیومی با طراحی چشم‌نواز رونمایی کرد

دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ Exploration Edition از نمای جلو
هواوی از سه گجت پوشیدنی جدید با طراحی جذاب و رنگ‌بندی متنوع رونمایی کرد.
تبلیغات

هواوی امروز رسماً از مدل‌های جدید ساعت و دستبند هوشمند خود به نام‌های Watch GT 4 و Watch 4 Pro Space Exploration و Band 9 رونمایی کرد.

نسخه‌ی ویژه‌ی اکتشاف فضایی هواوی واچ ۴ پرو جذاب‌تر از دو محصول دیگر است. جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود، بدنه‌ی تیتانیومی و حاشیه‌های سرامیکی نانو میکرو کریستالی برای دوام بهتر بهره می‌برد.

ساعت جدید هواوی به نرم‌افزار بررسی سلامت جدیدی مجهز شده است و می‌تواند به‌عنوان کلید هوشمند برای ورود به خودرو استفاده شود؛ البته این قابلیت فقط برای خودروهای Wenjie M9 و Wenjie M7 کاربرد دارد.

دستبند هوشمند هواوی بند ۹ از نمای جلو و رنگ‌بندی
ساعت هوشمند هواوی واچ ۴ پرو Space Exploration نمای جلو
ساعت هوشمند هواوی واچ GT 4 از نمای جلو رنگ سبز

هواوی واچ GT4 با رنگ جدید سبز چمنی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. این ساعت هوشمند که اولین‌بار سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) رونمایی شد، عمر باتری طولانی (تا ۱۴ روز)، پشتیبانی از بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و نظارت‌ پیشرفته بر سلامت (شامل خواب، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون) دارد.

هواوی واچ جی‌تی ۴ را به نمایشگر اولد با واچ‌فیس‌های متنوع، GPS و قابلیت تماس بلوتوثی مجهز است. این ساعت با اندروید و iOS سازگاری دارد و سیستم‌عامل HarmonyOS 4.0 را اجرا می‌کند.

دستبند هوشمند هواوی بند ۹ روی کاربرانی که نظارت‌بر سلامت خود را در اولویت قرار می‌دهند، تمرکز دارد و در رنگ‌بندی‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد. هواوی فعلاً قیمت محصولات جدیدش را اعلام نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات