جزئیات باتری پیکسل واچ ۳ لو رفت؛ رقیب اپل واچ و گلکسی واچ

شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیکسل واچ ۲ گوگل
بر اساس اطلاعات فاش‌شده، ظرفیت باتری پیکسل واچ ۳ تفاوت چشمگیری با پیکسل واچ ۲ نخواهد داشت.
تبلیغات

گوگل در حال توسعه‌ی محصولاتی جدید از جمله ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ است. بنابر گزارش 91Mobiles، ساعت هوشمند جدید گوگل در دیتابیس رگولاتوری Dekra و Safety Korea ظاهر شده است.

طبق سند فاش‌شده، پیکسل واچ ۳ از باتری ۳۰۷ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که افزایشی سه میلی‌آمپر‌ساعتی نسبت‌به باتری موجود در پیکسل واچ ۲ محسوب می‌شود.

ظرفیت باتری پیکسل واچ ۳ در گواهی رگولاتوری Dekra

شایعات قبلی حاکی است که پیکسل واچ ۳ در دو مدل عرضه می‌شود تا مشکل کوچک‌بودن از بین برود. انتظار می‌رود که مدل پایه‌ی ساعت هوشمند گوگل، اندازه‌ی فعلی ۴۱ میلی‌متری خود را حفظ کند و در کنار آن مدل بزرگ‌تر ۴۵ میلی‌متری نیز عرضه شود.

گوگل همچنان به زبان طراحی دایره‌ای برای نسل سوم پیکسل واچ پای‌بند خواهد ماند. اگرچه طراحی دقیق پیکسل واچ ۳ همچنان مشخص نیست، انتظار می‌رود تغییرات جزئی و ظریف، آن را از مدل‌های قبلی متمایز کنند.

طبق شایعات، قدرت پیکسل واچ ۳ را پردازنده‌ی اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ تأمین می‌کند. پردازنده‌ی جدید با عملکرد و راندمان بهتر و در کنار آن با بهینه‌سازی Wear OS، تجربه کاربری سریع‌تر و شارژدهی بیشتر را به‌ارمغان می‌آورد.

هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات و قیمت ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ در دست نیست. گوگل قطعاً با پیاده‌سازی سخت‌افزار توانمندتر با پشتوانه‌ی هوش مصنوعی و ارائه‌ی ویژگی‌های جدید، پیکسل واچ ۳ را در لیست بهترین ساعت های هوشمند بازار قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات