مدلی از ساعت پیکسل واچ ۳ مخصوص مچ‌های بزرگ خواهد بود

شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ ۲ روی مچ دست
انتظار می‌رود گوگل در آینده‌ای نزدیک افزون‌بر معرفی مدل جدید پیکسل واچ، سری جدید پیکسل بادز پرو را نیز رونمایی کند.
تبلیغات

بنابر گزارش 9to5Google، ساعت هوشمند جدید گوگل در دو اندازه معرفی خواهد شد و مدل بزرگ‌تر پیکسل واچ ۳، ۴۵ میلی‌متری خواهد بود؛ در عین حال معرفی پیکسل بادز پرو ۲ نیز محتمل است.

گوگل ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ را تنها در اندازه‌ی ۴۱ میلی‌متری عرضه کرد. برای برخی، این مدل بسیار کوچک است و گوگل با ارائه‌ی دو اندازه متفاوت در جدیدترین ساعت هوشمند خود می‌تواند یکی از ضعف‌های مهم این محصول را رفع کند.

انتظار می‌رود که مدل پایه‌ی ساعت هوشمند گوگل، اندازه‌ی فعلی ۴۱ میلی‌متری خود را حفظ کند که برای کسانی که ساعت‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند، انتخابی عالی است.

بنابر گزارش‌ها، پیکسل واچ ۳ با سیستم‌عامل Wear OS 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. نسخه‌ی جدید Wear OS با به‌کارگیری واحد پردازشی MCU به جای AP به‌طور چشمگیری عمر باتری را افزایش می‌دهد. پیکسل واچ همیشه افزون بر تراشه‌ی اصلی یک تراشه ثانویه نیز داشته است که خواندن ضربان قلب در هر ثانیه را امکان‌پذیر می‌کند.

پیکسل بادز پرو گوگل

گوگل احتمالاً در حال توسعه هدفون جدیدی موسوم به پیکسل بادز پرو ۲ است. گوگل اولین هدفون «پرو» خود با نام پیکسل بادز پرو را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرد، با این حال هنوز اطلاعاتی از نام دقیق هدفون جدید دردسترس نیست.

گوگل پاییز گذشته با یک به‌روز‌رسانی‌ نرم‌افزاری، ویژگی‌های جدیدی را برای پیکسل بادز پرو منتشر‌کرد. از این ویژگی‌ها می‌توان به قابلیت تشخیص مکالمه، سلامت شنوایی، کاهش تاخیر در بازی (مخصوص پیکسل ۸) و فناوری بهبود صدای Clear Calling، برنامه‌ی تحت وب Pixel Buds و Assistant Quick Phrases اشاره کرد.

هنوز اطلاعات کاملی از مشخصات و قیمت ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ و قیمت هدفون جدید گوگل در دست نیست.

گوگل قطعاً با پیاده‌سازی سخت‌افزار توانمندتر با پشتوانه‌ی هوش مصنوعی و ارائه‌ی ویژگی‌های جدید، پیکسل واچ ۳ و پیکسل بادز پرو ۲ را در لیست بهترین ساعت های هوشمند بازار و بهترین هدفون های بی سیم قرار می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات