شیائومی ساعت هوشمند جدیدی برای کودکان عرضه کرد

پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ساعت هوشمند شیائومی Mitu Kids Watch 7 در رنگ‌های آبی و صورتی
ساعت هوشمند جدید شیائومی با مکان‌یابی دقیق و قابلیت‌های سرگرم‌کننده برای کودکان رونمایی شد.
تبلیغات

شیائومی دو ساعت هوشمند جدید Mitu Kids Watch 7 و Mitu Kids Watch 7X را که به‌طور خاص برای کودکان طراحی شده‌‌اند، در بازار چین عرضه کرده است.

ساعت هوشمند Mitu Kids Watch 7 دارای یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است و Mitu Kids Watch 7X با ۵۱۲ مگابایت رم و چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

ساعت‌های جدید شیائومی ویژگی‌های ایمنی، اجتماعی و سرگرم‌کننده را در اولویت قرار می‌دهند و بهترین گزینه برای والدینی هستند که می‌خواهند فرزندان خود را در یک فضای ایمن و متصل به اینترنت نگه دارند.

ساعت هوشمند Kids Watch دارای سیستم رهگیری دقیق موقعیت مکانی است که از GPS با فرکانس دوگانه برای ردیابی استفاده می‌کند و به والدین امکان می‌دهد موقعیت مکانی فرزندشان را به‌طور هم‌زمان کنترل و در صورت ترک منطقه‌ی تعیین‌شده یا ماندن بیش از حد طولانی در یک مکان خاص، اعلان‌ دریافت کنند.

ساعت هوشمند شیائومی Mitu Kids Watch 7 در رنگ‌های آبی و صورتی

ساعت هوشمند شیائومی همچنین دارای قابلیتی است که به والدین امکان می‌دهد تاریخچه‌ی راه‌رفتن فرزند خود را در سه ماه گذشته مشاهده کنند.

برای محیط‌های شلوغ مانند مراکز خرید، ساعت از هوش مصنوعی برای اطمینان از ردیابی مداوم استفاده می‌کند. همچنین قابلیت 3D Floor Positioning 2.0، ایمنی را با استفاده از فشارسنج و GPS برای ردیابی دقیق کودک در ساختمان بهبود می‌بخشد.

ساعت جدید شیائومی دارای ویژگی‌های ارتقایافته‌ی تماس ویدیویی است. دوربین‌های دوگانه شامل دوربین کناری ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی، وضوح و کیفیت بهتری نسبت‌به مدل‌های قبلی ارائه می‌کنند.

ساعت هوشمند شیائومی Mitu Kids Watch 7 در رنگ‌های آبی و صورتی
ساعت هوشمند شیائومی Mitu Kids Watch 7 در رنگ‌های آبی و صورتی

هر دو مدل ساعت دارای نمایشگر ۱٫۶۸ اینچی LCD TFT هستند و از WeChat و QQ و Alipay پشتیبانی می‌‌کنند که به کودکان امکان می‌دهد تا با دوستان خود در ارتباط باشند.

ساعت‌های جدید شیائومی دارای ۱۸ حالت ورزشی، پنج عملکرد معاینه‌ی فیزیکی و مقاومت تا عمق ۲۰ متری آب هستند. دستیار هوش مصنوعی Xiao Ai ویژگی‌های تعاملی مانند به‌روز‌رسانی آب‌وهوا، داستان‌گویی و حتی اتصال هوشمند خانه را فراهم می‌کند.

شیائومی ساعت‌های Mitu Kids را به باتری ۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز کرده است. سیستم مصرف انرژی کم و الگوریتم‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی باعث می‌شوند ساعت‌ها در طول روز شارژدهی کاملی داشته باشند.

ساعت Mitu Kids Watch 7 با قیمت بالاتر، ویژگی‌های نظارت بر سلامت از جمله نظارت بر ضربان قلب را نیز ارائه می‌دهد. این ساعت می‌تواند احساسات، استرس، خستگی مغز و چشم را ردیابی و بینش دقیقی از سلامت کودک شما ارائه دهد.

قیمت ساعت هوشمند جدید Mitu Kids Watch 7X اکنون ۵۹۹ یوان (حدود ۸۲ دلار) است و Mitu Kids Watch 7 با قیمت ۷۹۹ یوان (حدود ۱۱۰ دلار) به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات