این ساعت ۲ میلیونی نمایشگر اولد و طراحی هیجان‌انگیز دارد

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند نویز با رنگ طلایی
شرکتی هندی ساعت هوشمند ارزان‌قیمتی را با طراحی منحصر‌به‌فرد برای بانوان معرفی کرد.
تبلیغات

نویز، برند ساعت‌های هوشمند در هند، محصول جدیدی به نام NoiseFit Grace را رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند برای خانم‌ها طراحی و عرضه می‌شود.

ساعت جدید نویز صفحه‌ای با طرح الماس برش‌خورده دارد و در بدنه‌ای براق و فلزی با بندهای سبک و باکیفیت در رنگ‌های نقره‌ای و رزگلد و مشکی مات موجود عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند NoiseFit Grace به صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی اولد (با نام تجاری امولد) با روشنایی ۶۰۰ نیت و قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن و تراکم ۳۶۰ پیکسل در هر اینچ مجهز است.

ساعت هوشمند جدید نویز از دستیار صوتی همراه با هوش مصنوعی و قابلیت تماس از راه دور بلوتوثی به‌همراه تقویم داخلی بهره می‌برد. به‌علاوه امکان دسترسی سریع به صفحه‌ی شماره‌گیری و گزارش تماس‌های اخیر را با فضای ذخیره‌سازی حداکثر ۱۰ مخاطب برای تماس سریع ارائه می‌دهد.

مشخصات کلی ساعت هوشمند نویز در زوایای مختلف

با جدیدترین ساعت هوشمند نویز نه‌تنها می‌توان ضربان قلب، SpO2، الگوهای خواب و سطح استرس را ردیابی کرد؛ بلکه می‌توان به یادآورهای روزانه و پیش‌بینی آب‌و‌هوا و گزارش عملکرد روزانه دسترسی سریع داشت.

همچنین، ساعت هوشمند NoiseFit Grace گواهی IP67 را برای مقاومت در‌برابر آب و گرد‌و‌غبار دارد و با دو ساعت شارژ می‌تواند تا چهار روز کامل شارژدهی کند.

خریداران جدیدترین ساعت نویز می‌توانند با برنامه‌ی NoiseFit به بیش از ۱۰۰ واچ‌فیس جذاب و کاربردی دسترسی پیدا کنند و به‌کمک آن ساعت هوشمند خود را مدیریت و شخصی‌سازی کنند.

قیمت ساعت هوشمند جدید نویز در هند ۳۶ دلار است که متناسب با طراحی خاص و امکانات مناسبش، می‌تواند برای خانم‌ها گزینه‌ای مناسب باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات