مدل بهاری هواوی واچ GT 4 در رنگ‌های هیجان‌انگیز رونمایی شد

چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری بهاری سفید
هواوی مدل‌های بهاری ساعت هوشمند جی تی ۴ را در رنگ‌های متنوع رونمایی کرد.
تبلیغات

با فرا رسیدن بهار، هواوی تصمیم گرفته است پنج نسخه‌ی ویژه از هواوی واچ جی تی ۴ را عرضه کند. این مجموعه، Huawei Watch GT 4 Spring Edition نام دارد و افزون‌بر چین، دردسترس بازارهای بین‌المللی هم قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی نسخه‌ی بهاری با نسخه‌ی اصلی یکسان است. مدل‌های بهاری پنج رنگ جدید را به سری Huawei Watch GT 4 می‌آورند و هر کدام با یک بند اضافی همراه هستند.

هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری بهاری سفید صورتی
هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری بهاری سفید سبز
هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری بهاری سفیدآبی

نسخه‌ی بهاری ۴۶ میلی‌متری در دو ترکیب رنگ ارائه می‌شود: مشکی و آبی و مشکی و سبز که هر دو مجهز به بند فلوئورو الاستومر بادوام هستند.

نسخه‌ی بهاری ۴۱ میلی‌متری در سه ترکیب رنگی سفید و صورتی یخچالی، سفید و سبز نعنایی و سفید و آبی کریستالی ارائه می‌شود. بند سفید اصلی از جنس چرم است؛ در‌حالی‌که بند‌های ثانویه از فلوئورو الاستومر ساخته شده‌اند.

هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری بهاری مشکی آبی
هواوی واچ جی تی ۴ نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری بهاری مشکی سبز

هواوی واچ جی تی ۴ دارای صفحه‌نمایش اولد (با نام تجاری AMOLED)، بیش از ۲۵ هزار واچ‌فیس قابل تنظیم و GNSS دو‌بانده برای ردیابی دقیق مکان است.

هواوی جی تی ۴ قابلیت ردیابی بیش‌از ۱۰۰ فعالیت ورزشی را دارد. بخش تناسب اندام شامل ویژگی‌های نظارت بر سلامتی، ردیابی فعالیت و خواب و مدیریت سلامت بانوان است.

نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری تا ۱۴ روز و نسخه‌ی ۴۱ میلی‌متری تا هفت روز عمر باتری دارد. هواوی واچ جی تی ۴ به‌روزرسانی HarmonyOS 4 را دریافت کرده است و با اندروید و آیفون سازگاری دارد. این ساعت هوشمند تماس بلوتوثی را نیز ارائه می‌دهد.

قیمت ساعت هوشمند هواوی با احتساب بند اضافی در مدل ۴۶ میلی‌متری ۲۵۲٫۵ دلار و قیمت ساعت هوشمند در نسخه‌ی ۴۱ میلی‌‌متری ۲۵۲٫۵ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات