سامسونگ ۴۰۰ هزار گلکسی رینگ می‌سازد؛ برنامه جدی برای سال ۲۰۲۴

سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ / Galaxy Ring از نمای جلو
سامسونگ در حال آماده‌سازی برای تولید حدود ۴۰۰ هزار گلکسی رینگ است.
تبلیغات

سامسونگ که حلقه‌ی هوشمند گلکسی رینگ را در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (MWC 2024) به‌نمایش گذاشته بود، خود را برای تولید انبوه این گجت پوشیدنی آماده می‌کند.

به‌گزارش The Elec، تولید انبوه گلکسی رینگ در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) شروع خواهد شد. به‌نظر می‌رسد سامسونگ در ابتدا حدود ۴۰۰ هزار گلکسی رینگ تولید می‌کند و سپس بر اساس واکنش بازار، میزان تولید خود را تنظیم خواهد کرد.

ظاهراً سامسونگ هیچ‌گونه کمبودی در تأمین قطعات گلکسی رینگ ندارد و در صورت افزایش تقاضا، می‌تواند به‌سرعت میزان تولید خود را افزایش دهد. گلکسی رینگ به‌دلیل زمان‌بر‌ بودن دریافت برخی از گواهی‌ها، در زمان عرضه تعدادی از ویژگی‌های پزشکی ساعت هوشمند سامسونگ مانند اندازه‌گیری فشار خون و ECG را نخواهد داشت.

برخی از شایعات به توانایی اندازه‌گیری فشار خون و ECG و کنترل دستگاه‌های بی‌سیم توسط گلکسی رینگ اشاره می‌کنند، اما تاکنون هیچ‌کدام از قابلیت‌های یادشده به تأیید سامسونگ نرسیده‌اند.

حلقه‌ی هوشمند مورد بحث به‌جز انواع گوشی سامسونگ، با سایر گوشی‌های اندرویدی نیز سازگار خواهد بود و در سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی روانه‌ی بازار می‌شود و عمر باتری ۹ روزه دارد. اطلاعات دقیقی از سایر ویژگی‌های گلکسی رینگ وجود ندارد.

به‌احتمال زیاد گلکسی رینگ در ماه جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) و همراه با گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ معرفی می‌شود و فروش آن از ماه آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات