ایسوس رقیب گلکسی واچ و پیکسل واچ را عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نمایی از ساعت ویوو واچ ۵ ایسوس
ساعت هوشمند جدید ایسوس به‌عنوان عضوی از خانواده‌ی VivoWatch روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

ایسوس در حال کار روی ساعت هوشمند جدید خود است و این محصول را با نام VivoWatch 6 برای دریافت گواهی بلوتوث، در دیتابیس بلوتوث SIG ثبت کرده است. این گواهی بلوتوث صرفاً شامل نام و شماره‌مدل است و به‌غیراز نام این ساعت هوشمند ایسوس اطلاعاتی از ویژگی‌های آن در‌دسترس نیست.

ساعت هوشمند Asus VivoWatch 5 با صفحه‌نمایش ۱٫۳ اینچی LCD، پشتیبانی از برنامه‌های ورزشی مختلف، حسگرهای ECG و PPG و اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و دمای پوست عرضه شد و انتظار داریم نوع نمایشگر در نسل جدید به اولد تغییر کند. ساعت جدید ایسوس سطح استرس و الگوهای خواب و سطح فعالیت بدن را خواهد سنیجد.

ساعت هوشمند ویوو واچ ۵ ایسوس از باتری با طول عمر ۱۴ روز استفاده می‌کرد و می‌توانست تا عمق ۵۰ متری آب بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهد.

احتمالاً ساعت هوشمند VivoWatch 6 از سخت‌افزار پیشرفته‌تری مانند نمایشگر OLED (با نام تجاری AMOLED) استفاده می‌کند. این سخت‌افزار امکان شخصی‌سازی بیشتر صفحه‌نمایش را برای کاربران فراهم می‌کند.

با‌توجه‌به پیشرفت‌های درخورتوجه ایسوس در عرضه محصولاتی کاربرپسندتر و با امکانات جذاب درمقایسه‌با چند سال قبل، انتظار داریم که ساعت هوشمند VivoWatch 6 رقیب سرسختی برای ساعت هوشمند گوگل مدل پیکسل واچ و جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ از سری گلکسی واچ، یعنی گلکسی واچ ۶ کلاسیک باشد.

در‌حال‌حاضر، اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند VivoWatch 6 یا سایر جزئیات مربوط به ویژگی‌ها و سخت‌افزار این محصول دردسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات