رنگ جدید پیکسل بادز پرو همراه با قابلیت تشخیص مکالمه معرفی شد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵
مطالعه 3 دقیقه
رنگبندی پیکسل بادز پرو گوگل
هندزفری تمام‌بی‌سیم گوگل بادز پرو در رویداد Made By Goole 2023 در رنگ‌های آبی و سرامیکی با ویژگی تشخیص مکالمه معرفی شد.
تبلیغات

گوگل در رویداد Made By Google 2023 علاوه‌بر گوشی‌ پرچم‌دار جدید پیکسل ۸ پرو، دیگر گجت‌های جدید خود، یعنی پیکسل واچ ۲ و پیکسل بادز پرو را رونمایی کرد.

گوگل Pixel Buds Pro که سال گذشته عرضه شده بود، امسال به‌روزرسانی و صدای فراگیر و اکولایزر ۵ باند کامل به تنظیمات آن اضافه شد. گوگل با معرفی سری گوشی‌های پیکسل ۸، رنگ‌های جدیدی نیز برای پیکسل بادز پروِ مجهز به Noise Canceling در نظر گرفته است.

قابلیت تشخیص مکالمه؛ دشمن عاشقان همخوانی با موسیقی در حال پخش

هندزفری‌ جدید گوگل در رنگ آبی و سرامیکی به‌خوبی در توازن و هارمونی با جدیدترین گوشی‌های گوگل قرار می‌گیرد. از این مهم‌تر گوگل اعلام کرده است که در هفته‌های آتی ویژگی‌های نرم‌افزاری جدیدی به ایرباد پرچم‌دارش اضافه می‌کند که در صدر فهرست این ویژگی‌های جدید، قابلیت تشخیص مکالمه به‌چشم می‌خورد.

قابلیت تشخیص مکالمه عملکردی مانند آنچه در بین بهترین هندزفری های بازار می‌بینیم، ارائه می‌کند. پیش‌تر، چنین ویژگی‌ای را در محصولات سونی و اپل و سایر برندهای بزرگ دیده‌ایم و حالا پیکسل بادز پرو نیز می‌تواند وقتی شروع به صحبت کنید، به‌صورت خودکار مکالمه را تشخیص دهد و حالت Transparency را فعال کند و هر صدایی که در حال گوش‌دادن به‌ آن باشید، متوقف کند.

گوگل پیکسل بادز پرو در دست در کنار گوشی

درادامه، به‌محض اینکه مکالمه را قطع کنید، صدای متوقف‌شده از سر گرفته می‌شود و حذف نویز نیز فعالیت خود را مجدداً آغاز می‌کند. خوشبختانه قابلیت تشخیص مکالمه اختیاری است؛ بنابراین، اگر عادت به گپ‌زدن با خود دارید یا با آهنگ در حال پخش هم‌خوانی می‌کنید، بهتر است دور فعال‌کردن این قابلیت را خط بکشید.

گوگل در به‌روزرسانی جدید پیکسل بادز پرو به بحث بهبود کیفیت تماس صوتی نیز توجه کرده است و به‌لطف چند ویژگی جدید دیگر، کیفیت تماس صوتی را بهبود چشمگیری می‌دهد.

پیکسل بادز پرو از بلوتوث Super Wideband پشتیبانی می‌کند. این قابلیت پهنای باند را تا دوب رابر افزایش می‌دهد و صدا را کامل‌تر و واضح‌تر منتقل خواهد کرد. دومین ویژگی گوگل بادز پیکسل نیز این است که از فناوری بهبود صدای Google Clear Calling برای کاهش نویز پس‌زمینه در حین تماس پشتیبانی می‌کند.

همچنین، گوگل در تلاش است تا سلامت کاربران را در استفاده از فناوری در اولویت قرار دهد و می‌خواهد مطمئن شود که مصرف‌کنندگان مراقب سلامت شنوایی خود هستند. ازاین‌رو، با آمارهای شنیداری در قالب «در طول زمان چقدر با صدای بلند به موسیقی گوش داده‌اید»، گزارشی به کاربر ارائه می‌کند و زمانی‌که حجم صدا برای سلامتی مضر باشد، با ارسال اعلان به وی هشدار می‌دهد تا کمی صدا را کاهش دهد.

علاوه‌براین، بهبودهایی درزمینه‌ی بازی‌های موبایلی در پیکسل بادز پرو گوگل در نظر گرفته شده است و به‌کمک آن هر زمانی‌که بازی‌های سازگار با این ویژگی را اجرا کنید، حالت جدید کاهش تأخیر (Low-Latency Mode) به‌صورت خودکار فعال خواهد شد. گوگل ادعا می‌کند که این ویژگی می‌تواند تأخیر را به‌ نصف قبل کاهش دهد.

ویژگی‌های جدید پیکسل بادز پرو ازطریق به‌روزرسانی بعدی دردسترس قرار می‌گیرد؛ درحالی‌که رنگ‌های جدید پیکسل بادز پرو گوگل را از هم‌اکنون می‌توانید سفارش دهید. قیمت هندزفری گوگل در رنگ‌های جدید ۱۹۹٫۹۹ دلار عنوان شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات