ساعت ارزان جدید boAT نمایشگر اولد و قابلیت تماس بلوتوثی دارد

سه‌شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمای جلوی ساعت هوشمند boAT Wave Spectra در دو رنگ نقره‌ای و مشکی
ساعت هوشمند boAT Wave Spectra با قابلیت‌های جذاب و قیمت مناسب رونمایی شد.
تبلیغات

شرکت هندی boAT ساعت هوشمند Wave Spectra را با قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوع رونمایی کرد تا تنوع سری Wave را گسترش دهد.

براساس اطلاعات رسمی، ساعت جدید boAT از بدنه‌ی فلزی بادوام و نمایشگری مربعی بهره می‌برد که نوید استحکام و راحتی را می‌دهد. ساعت هوشمند Wave Spectra به نمایشگر ۲٫۰۴ اینچی اولد (از نوع AMOLED) مجهز است و قابلیت‌های شخصی‌سازی متنوعی دارد.

نمای نمایشگر و بدنه فلزی ساعت هوشمند boAT Wave Spectra
نمای نمایشگر ساعت هوشمند boAT Wave Spectra

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های ساعت جدید boAT، پشتیبانی از تماس بلوتوثی با میکروفون و شماره‌گیر داخلی و توانایی ذخیره‌ی مستقیم حداکثر ۲۰ مخاطب است.

ساعت هوشمند Wave Spectra، توانایی رصد ضربان قلب، مقدار اکسیژن خون، استرس و خواب را دارد. این ساعت طیف وسیعی از نیازهای نظارت بر سلامت را برآورده می‌کند و می‌تواند هنگام کم‌تحرکی به کاربر هشدار دهد. ساعت موردبحث همچنین از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند.

اماکانات ساعت هوشمند boAT Wave Spectra
نما و اماکانات نمایشگر ساعت هوشمند boAT Wave Spectra

شرکت boAT ادعا می‌کند که ساعت هوشمند Wave Spectra برای دوام و راحتی طراحی شده و دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد‌و‌غبار است.

Wave Spectra می‌تواند با یک بار شارژ تا هفت روز شارژ‌دهی داشته باشد که در مقایسه‌ با بهترین ساعت های هوشمند بازار، شارژدهی مناسبی محسوب می‌شود. شارژدهی این ساعت در صورت استفاده از قابلیت تماس بلوتوثی به سه روز کاهش می‌یابد.

ساعت هوشمند Wave Spectra در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. قیمت ساعت هوشمند یادشده ۲٬۹۹۹ روپیه (۳۶ دلار) است و از طریق آمازون و سایت رسمی boAT برای خریداران هندی دردسترس قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات