رونمایی گلکسی رینگ اپل را نگران کرده است؛ تسریع پروژه «اپل رینگ»

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
طرح مفهومی حلقه هوشمند اپل
اپل روند توسعه‌ی حلقه‌ی هوشمند را سریع‌تر کرده است تا محصولی برای رقابت با گلکسی رینگ سامسونگ بسازد.
تبلیغات

منابع آگاه در کره‌ی جنوبی می‌گوید اپل در حال تسریع توسعه‌ی حلقه‌ی هوشمند است؛ گجتی پوشیدنی که همچون اپل واچ توانایی پایش سلامت بدن را خواهد داشت.

پتنت‌های ثبت‌شده نشان می‌دهند که اپل از سال‌ها پیش به تولید حلقه‌ی هوشمند فکر می‌کند و با رونمایی اولیه‌ی گلکسی رینگ در مراسم گلکسی S24 تصمیم گرفته است سرعت بیشتری به پروژه بدهد.

بعید است که اپل حلقه‌ی هوشمندش را قبل از سامسونگ عرضه کند. به روایت تیم کوک، اپل همیشه دوست دارد «بهترین باشد، نه اولین.»

به گفته‌ی رسانه‌ی الکترونیک تایمز، اپل در حال بررسی دقیق بازار است تا احتمال محبوبیت حلقه‌های هوشمند را بررسی کند.

حلقه‌ی هوشمند، جایگزینی برای ساعت‌های هوشمند محسوب می‌شود که با آن می‌توان خواب راحت‌تری را تجربه کرد و به‌مدت طولانی‌تری قابل استفاده است.

منابع آگاه در کره‌ می‌گویند اپل «به‌طور جدی» در حال بررسی ایده‌ی حلقه‌ی هوشمند است تا حضور پررنگ‌تری در بازار گجت‌های پوشیدنی داشته باشد.

این شرکت در ماه‌های اخیر مشغول ثبت پتنت‌های جدیدی با محوریت حلقه‌ی هوشمند شده است. رسانه‌ی الکترونیک تایمز به نقل از یک منبع آگاه نوشت: «به‌نظر می‌رسد که تجاری‌سازی [حلقه‌ی هوشمند اپل] قریب‌الوقوع است.»

شایعه‌ی اپل رینگ در حالی مطرح می‌شود که طبق ادعای رسانه‌ها، سامسونگ به‌دنبال رونمایی کامل گلکسی رینگ در مراسم رونمایی گلکسی زد فولد ۶ است.

گلکسی رینگ احتمالاً قیمت کمتری نسبت‌ به ساعت هوشمند سامسونگ خواهد داشت و قابلیت‌های متنوعی نظیر پایش نوار قلب و خواب را ارائه خواهد داد. هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که قیمت حلقه‌های هوشمند چقدر با قیمت ساعت هوشمند برندهای مختلف متفاوت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات