این ساعت هوشمند یک میلیونی شبیه اپل واچ است و نمایشگر خمیده دارد

جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر ساعت هوشمند کالرفیت ماکرو با بند چرمی قهوه‌ای
ساعت هوشمند جدید نویز در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف وارد بازار می‌شود و امکانات مفیدی دارد.
تبلیغات

شرکت هندی نویز از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام ColorFit Macro رونمایی کرد که ظاهری شبیه به اپل واچ دارد. این برند حدود یک ماه پیش NoiseFit Grace را برای بانوان طراحی و عرضه کرده بود.

جدیدترین گجت پوشیدنی نویز دارای روکش فلزی و نمایشگر مستطیلی با گوشه‌های گرد است. نمایشگر دو اینچی TFT این ساعت هوشمند نسبتاً کشیده است و شیشه‌ای با لبه‌ی خمیده دارد.

ساعت کالرفیت ماکرو بیش از ۲۰۰ واچ‌فیس متنوع را به کاربران ارائه می‌دهد. این ساعت با پشتیبانی از فناوری Noise Tru Sync و برخورداری از میکروفون داخلی و بلندگو امکان تماس از طریق بلوتوث را برای کاربران فراهم می‌کند.

تمام امکانات کالرفیت ماکرو مانند بلوتوث، ۲۰۰ نوع فیس‌واچ و نمایشگر

ساعت هوشمند کالرفیت ماکرو با حسگرهای سلامتی که دارد باعث بهبود سبک زندگی می‌شود؛ این حسگرها ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، خواب، استرس و حتی چرخه‌ی قاعدگی بانوان را ردیابی می‌کنند.

ساعت جدید نویز با ۱۱۵ حالت ورزشی و دستیار صوتی می‌تواند انتخاب مناسبی برای ورزشکاران با بودجه‌ی محدود باشد. کاربران همچنین می‌توانند این ساعت را به اپلیکیشن نویزفیت متصل کنند.

کالرفیت ماکرو با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند تا هفت روز دوام بیاورد. جدیدترین گجت پوشیدنی نویز از امکاناتی مانند ماشین‌حساب، نمایش اعلان‌ها، کنترل موسیقی و دوربین نیز برخوردار است.

کالرفیت ماکرو در مدل‌های سیلیکونی، چرمی و فلزی روانه‌ی بازار می‌شود. مدل سیلیکونی این ساعت در رنگ‌های طوسی روشن، مشکی و آبی کاربنی، مدل چرمی آن با دو رنگ مشکی و قهوه‌ای و مدل فلزی آن در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود.

قیمت ساعت هوشمند کالرفیت ماکرو برای مدل سیلیکونی آن ۱٬۳۹۹ روپیه (۱۷ دلار)، برای مدل چرمی آن ۱٬۴۹۹ روپیه (۱۸ دلار) و برای مدل فلزی آن ۱٬۵۹۹ روپیه (۱۹ دلار) است. فروش این ساعت از تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود و درحال‌حاضر برای پیش‌سفارش در فروشگاه آمازون قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات