این ساعت ۲ میلیونی طراحی اسپرت و نمایشگر اولد دارد

شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Noisefit endeavor در رنگ نارنجی
ساعت هوشمند جدید نویز با عملکرد قوی و ظاهری جذاب عرضه خواهد شد؛ این ساعت دارای نمایشگر گرد اولد است و تا ۶۰۰ نیت روشنایی دارد.
تبلیغات

برند هندی نویز، ماه اخیر را با رونمایی از هدفون‌ نویز ۳ به پایان رساند. اکنون این برند ماه دسامبر (آذر و دی) ۲۰۲۳ را با معرفی ساعت هوشمند جدیدی به نام NoiseFit Endeavour آغاز می‌کند.

به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، ساعت هوشمند NoiseFit Endeavor دارای بدنه‌ی بیرونی قوی و نمایشگر گرد اولد ۱٫۴۶ اینچی است که کاربران را با تصاویری خیره‌کننده مجذوب خود می‌کند. این ساعت می‌تواند به حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت برسد. صفحه‌ی گرد آن که با یک تاج چرخان و دکمه کاربردی تکمیل شده است، عملکرد را همراه با ظاهری منحصربه‌فرد و اسپرت به نمایش می‌گذارد. این ساعت هوشمند با پلتفرم‌های اندروید و iOS سازگار است. همچنین مطابق با استاندارد گواهی IP68، در برابر آب و گرد‌وغبار در محیط‌های مختلف، مقاوم عمل می‌کند.

ساعت هوشمند NoiseFit Endeavour در رنگ مشکی

ساعت هوشمند نویزفیت با پشتیبانی از فناوری Noise Tru Sync، امکان جفت‌شدن سریع و تماس از طریق بلوتوث با حداقل مصرف انرژی را برای اتصال سریع و بدون‌ دردسر تضمین می‌کند.

این ساعت هوشمند دارای مجموعه‌ای شامل بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی برای علاقه‌مندان به تناسب اندام است که به‌طور یکپارچه با برنامه‌ی NoiseFit همگام می‌شود تا اطلاعات دقیقی درمورد فعالیت‌های بدنی مختلف به‌دست آورد. همچنین اعلان‌های هوشمند این ساعت، اعلان‌های نمایشگر، به‌روزرسانی‌های آب‌وهوا، یادآوری‌ها، زنگ هشدار، کنترل دوربین و موسیقی را شامل می‌شود.

مشخصات ساعت هوشمند NoiseFit Endeavour

در بخش نظارت بر داده‌های حیاتی، ساعت نویزفیت با ردیابی ۲۴ ساعته‌ی ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ردیابی خواب، مدیریت استرس و چرخه‌ی قاعدگی، نظارت بر سلامت را به سطح بالایی ارتقا می‌دهد. با اولویت ایمنی کاربر، ساعت هوشمند دارای یک عملکرد SOS اضطراری است که سطح بیشتری از امنیت را فراهم می‌کند. قابلیت «نظارت سریع سلامت» دسترسی سریع به معیارهای ضروری سلامت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کاربران می‌توانند سبک موردنظر خود را با بیش از ۱۰۰ صفحه‌ ساعت (فیس واچ) تنظیم و شخصی‌سازی کنند.

قیمت ساعت هوشمند NoiseFit Endeavor معادل ۲۹,۹۹ روپیه (حدود ۳۶ دلار) است و در رنگ‌های متنوع از جمله مشکی، مشکی جت، قهوه‌ای وینتیج، آبی و نارنجی عرضه می‌شود. این ساعت از ۵ دسامبر (۲۱ آذر) ساعت ۱۲ ظهر در وب‌سایت رسمی نویز و فروشگاه ‌آمازون در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات