نسخه سه بعدی ورد و اکسل رونمایی شد؛ ویرایش متن، جذاب‌تر از همیشه

پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه سه بعدی ورد در ویژن پرو اپل
مایکروسافت نسخه‌ی سه‌بعدی نرم‌افزارهای محبوبش را برای اپل ویژن پرو منتشر خواهد کرد.
تبلیغات

طبق بیانیه‌ی رسمی مایکروسافت، فردا مجموعه‌ای از برنامه‌های سرویس مایکروسافت ۳۶۵ برای هدست اپل ویژن پرو منتشر خواهند شد. نرم‌افزارهای ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک، وان نوت، مایکروسافت لوپ و مایکروسافت تیمز از تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) از طریق اپ‌ استور ویژن پرو دردسترس خواهند بود.

دارندگان ویژن پرو به نسخه‌ی هوش مصنوعی نرم‌افزارهای مایکروسافت دسترسی دارند که به‌لطف کوپایلت، قابلیت‌هایی از جمله توانایی ایجاد پیش‌نویس، خلاصه‌سازی اسناد و تولید فایل پاورپوینت با استفاده از صدا را ارائه می‌دهند.

مایکروسافت ۳۶۵ اپل ویژن پرو

نرم‌افزار ورد در ویژن پرو شامل یک حالت فوکوس و یک رابط کاربری لمسی است که شبیه به حالت Reader در نسخه‌ی دسکتاپ به‌نظر می‌رسد. می‌توانید اسلایدهای پاورپوینت را ایجاد کنید و با استفاده از ویژن پرو در محیطی شبیه به اتاق جلسه قرار بگیرید تا ارائه‌ی اسلایدها را تمرین کنید.

نسخه‌ی سه‌بعدی نرم‌افزار اکسل شامل قابلیت ایجاد نمودارها و جداول، تجزیه و تحلیل داده‌ها و بسیاری از ویژگی‌های موجود در نسخه‌ی استاندارد اکسل است.

مایکروسافت ۳۶۵ اپل ویژن پرو

مایکروسافت اخیراً نسخه‌ی سه‌بعدی و واقعیت مجازی مایکروسافت تیمز را راه‌اندازی کرده است که به‌طور انحصاری روی هدست متا کوئست کار می‌کند. فناوری Microsoft Mesh برای هدست واقعیت مجازی اپل دردسترس نخواهد بود.

مدیر بازاریابی مایکروسافت ۳۶۵ می‌گوید: «ما به ارائه‌ی تجربیات نوآورانه در دستگاه‌های جدید از جمله ادغام Microsoft Mesh با اپل ویژن پرو در سال آینده ادامه خواهیم داد.»

مایکروسافت ۳۶۵ اپل ویژن پرو

مایکروسافت تیمز از Persona اپل (آواتارهای دیجیتالی مبتنی‌ بر اسکن چهره) در طول تماس‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت واکنش‌های مبتنی‌بر ایموجی و امکان پیوستن به چت را نیز به تیمز اضافه کرده است. همچنین می‌توانید به راحتی جلسات تیمز را از دسکتاپ یا موبایل به ویژن پرو یا از هدست به دستگاه دیگر منتقل کنید.

درحالی که مایکروسافت، دیزنی و سایر شرکت‌ها از هدست‌ ویژن پرو اپل در هنگام عرضه پشتیبانی می‌کنند، استثنائات قابل‌توجهی نیز وجود دارد. نتفلیکس و یوتیوب برنامه‌های خود را برای اپل ویژن پرو منتشر نمی‌کنند؛ بنابراین دارندگان هدست اپل باید ویدیوها را از طریق مرورگر وب پخش کنند.

قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو به ۳٬۴۹۹ دلار می‌رسد و از تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) به‌طور رسمی عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات