این ساعت هوشمند گارمین نزدیک ۹ میلیون تخفیف خورده است

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
گارمین فنیکس 3 / Garmin Fenix 3
ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 Multisport اکنون با تخفیف چشمگیر فروخته می‌شود.
تبلیغات

افرادی که به‌دنبال خرید ساعت هوشمند مقاوم با ویژگی‌های ردیابی سلامت و قیمتی جذاب هستند، اکنون می‌توانند از تخفیف ویژه‌ی گارمین بهره ببرند. درحال‌حاضر، قیمت ساعت هوشمند گارمین مدل Fenix 6 در فروشگاه آمازون با تخفیف ۳۵ درصدی به ۳۲۵ دلار رسیده و این یعنی قیمت ساعت هوشمند مذکور ۱۷۵ دلار کاهش یافته است.

گارمین برای معرفی ساعت هوشمند Fenix 6 از شعار «حداکثر عملکرد» استفاده می‌کند. دستگاه مذکور را می‌توان محصولی ممتاز توصیف کرد که ویژگی‌هایی مثل نظارت بر فعالیت‌های ورزشی را ارائه می‌دهد.

این قابلیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا درصورت نیاز، تمرینات خود را بهبود دهید. همچنین، ساعت گارمین می‌تواند بگوید شرایط فیزیکی بدن دقیقاً چه زمانی به‌طور کامل بازیابی خواهد شد تا بتوانید به تمرین ادامه دهید.

گارمین Fenix 6 علاوه‌بر قابلیت‌های ورزشی، ویژگی‌های ردیابی سلامت و امکانات دیگری مثل اعلان‌های هوشمند را ارائه می‌دهد. دستگاه مذکور از فناوری Garmin Pay نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان واچ‌فیس‌های مختلف را به‌طور مستقیم روی آن دانلود کرد.

ساعت هوشمند گارمین Fenix 6 با هربار شارژ تا ۱۴ روز دوام می‌آورد. در مقام مقایسه، اکثر مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ و ساعت هوشمند اپل معمولاً با هربار شارژ فقط یک یا دو روز دوام می‌آورند.

به‌طورکلی، گارمین Fenix 6 ساعت هوشمند مناسبی محسوب می‌شود که به‌خصوص برای ورزش‌کاران گزینه‌ای ایدئال است و کاهش قیمت ۱۷۵ دلاری می‌تواند آن را وارد فهرست بهترین ساعت هوشمند بازار کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات