فسیل از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود

شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند فسیل
فسیل دیگر ساعت هوشمند جدیدی تولید نخواهد کرد و نسل ۶، آخرین مدل اسمارت واچ این برند خواهد بود.
تبلیغات

فسیل (Fossil) اعلام کرد به کسب‌وکار ساعت‌های هوشمندش پایان خواهد داد و از منابع خود برای ساخت محصولاتی که کمتر هوشمند هستند، بهره خواهد گرفت. این شرکت یکی از پرکارترین سازندگان ساعت‌ هوشمند در طور سال‌های اخیر بوده است و غیبتش می‌تواند شکاف بزرگی در بازار ایجاد کند.

آماندا کاستلی، سخنگوی فسیل، در گفت‌وگو با سایت ورج اعلام کرد: «از آنجا که صنعت ساعت هوشمند طی سال‌های گذشته به‌طور چشمگیری تکامل یافته است، ما تصمیمی استراتژیک برای خروج از این کسب‌وکار گرفته‌ایم. گروه فسیل منابعش را به‌سمت توانایی‌های اصلی خود در حوزه‌هایی که همچنان فرصت رشد زیادی دارند هدایت خواهد کرد و با قدرت بیشتر به طراحی و ساخت ساعت‌های معمولی، جواهر و کالاهای چرمی ادامه خواهد داد.»

ساعت هوشمند Gen 5E فسیل

ساعت هوشمند فسیل نسل ۶ که اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، به‌عنوان آخرین ساعت هوشمند این برند شناخته می‌شود. کاستی می‌گوید فسیل تا چند سال به به‌روزرسانی ساعت‌های مبتنی‌بر Wear OS ادامه خواهد داد.

خروج فسیل از بازار ساعت‌های هوشمند چندان تعجب‌آور نبود، زیرا برخی کاربران ردیت به‌نقل از کارکنان شرکت مذکور از مدتی قبل گزارش‌هایی را در این مورد مطرح کرده بودند.

قیمت ساعت هوشمند برند فسیل در کنار کیفیت بسیار بالا و امکانات جذاب، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به‌ خود جلب کرده بود و اکنون این افراد برای خرید مدل‌های جدیدتر باید به ساعت هوشمند سامسونگ، ساعت هوشمند اپل یا سایر برندها رو بیاورند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات