فسیل ساعت هوشمند Gen 6 Hybrid Wellness Edition را با عمر باتری ۲ هفته‌ای رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid فسیل در مچ دست
نسخه‌ی Wellness Edition مانند مدل Gen 6 Hybrid معمولی نیز عقربه‌های فیزیکی و نمایشگر E-Ink دارد که عمر باتری حداکثر ۲ هفته‌ای را فراهم می‌کند.
تبلیغات

فسیل (Fossil) به ویژگی‌های سلامتی برای ساعت‌های هوشمند‌ش توجه خاصی نشان می‌دهد. این شرکت ماه اکتبر نسخه‌های Wellness Edition ساعت‌های هوشمند Wear OS 3 خود را با اپلیکیشن Wellness معرفی کرد که داده‌های سلامت بیشتری از ساعت‌های معمولی Fossil Gen 6 پایش می‌کند. آن‌ها به‌جای عمر باتری، قابلیت‌های هوشمند زیادی دارند. اکنون به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این شرکت نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Fossil Gen 6 Hybrid را معرفی کرده که با بهبودهایی همراه است.

نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid فسیل از نمای جلو

این مدل جدید برخلاف ساعت‌های غیر‌هیبریدی که تنها چند روز دوام می‌آورند، عمر باتری تا دوهفته‌ای دارد. تفاوت در تغییر سیستم‌عامل Wear OS Google به سیستم اختصاصی و تغییر صفحه‌نمایش E-Ink است که جایگزین OLED می‌شود. مانند مدل Gen 6 Hybrids معمولی، مدل Wellness Edition از پایش مداوم ضربان قلب و پیش سطح اکسیژن خون (SpO2) برخوردار است. سیستم حسگر پیشرفته‌تر اکنون می‌تواند حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2) شما را اندازه‌گیری کند و بخش ضربان قلب شما را حین ورزش نشان دهد.

نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid فسیل در رنگ طلایی

درباره‌ی خود ساعت هم باید بگوییم که بدنه‌ی آن از فولاد ضد‌زنگ ساخته شده و ضخامتش ۱۱٫۴ میلی‌متر است. این ساعت عقربه‌های کلاسیک دارد که بالای نمایشگر ۱٫۱ اینچی E-Ink قرار می‌گیرد که ویژگی‌های پیشرفته‌تر را کنترل می‌کند. نمایشگر E-Ink نور ساطع می‌کند تا بتوانید آن را در تاریکی ببینید. ناگفته نماند این قاب تا ۳ اتمسفر دربرابر آب مقاوم است.

نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid فسیل در رنگ مشکی

این سیستم‌عامل به‌اندازه‌ی ساعت‌های Wear OS پیشرفته نیست؛ اما می‌تواند اعلان‌هایی را برای تماس‌های ورودی و متون، شامل پیام‌های دریافتی از اپلیکیشن های ثالث نشان دهد. افزون‌براین، با تقویم شما همگام‌سازی می‌شود، اطلاعات آب‌و‌هوا را نشان می‌دهد، به شما اجازه می‌دهد تا موسیقی را در گوشی خود کنترل و آمازون الکسا نیز صحبت کنید؛ البته خبری از اسپیکر نیست؛ بنابراین، تنها نتایج متنی دریافت می‌کنید و نمی‌توانید به تماس پاسخ دهید.

نسخه‌ی Wellness Edition ساعت Gen 6 Hybrid فسیل در رنگ نقره‌ای

ساعت جدید فسیل سه رنگ دارد: مشکی و نقره‌ای و طلایی. آن‌ها با بند‌های مشکی و آبی و صورتی برای مطابقت با قاب‌هایشان عرضه می‌شوند؛ اما Fossil بند‌های سیلیکونی 20 میلی‌متری اضافی را نیز ارائه می‌کند.

نسخه‌ی Wellness Edition ساعت‌های Fossil Gen 6 Hybrid از پنجشنبه ۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۵ دی‌ ۱۴۰۱) در وب‌سایت رسمی این شرکت دردسترس خواهد گرفت و سپس قیمت آن‌ها مشخص خواهد شد. گفتنی است که قیمت ساعت‌های اصلی Gen 6 Hybrid از 230 دلار شروع می‌شدند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات