اپل ویژن پرو ۱۶ گیگابایت رم دارد؛ احتمال عرضه مدلی با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
کاربری هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro
براساس فایل‌های استخراج‌شده از Xcode، ویژن پرو ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد داشت.
تبلیغات

بنابر بررسی‌های وب‌سایت مک‌رومرز، فایل‌های استخراج شده از برنامه‌ی Xcode 15.2 نشان می‌دهند هدست ویژن پرو به ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

برنامه‌ی Xcode 15.2 رسماً بخش توسعه‌ی برنامه‌های ویژن پرو را اضافه کرده و اکنون اپل این برنامه‌ها را از طریق App Store Connect می‌پذیرد.

براساس بیانیه‌ی رسمی اپل، قیمت ویژن پرو با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۳٬۴۹۹ دلار شروع می‌شود. عبارت «شروع می‌شود» نشان می‌دهد که گزینه‌های با ظرفیت ذخیره‌سازی بالاتر نیز در دسترس خواهد بود.

سال گذشته گزارش شد که برخی از کیت‌های توسعه‌دهنده‌ی ویژن پرو به یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده‌اند. تمام مستندات بالا بیانگر وجود نسخه‌ای از ویژن پرو است که احتمالا، بیشترین قیمت هدست واقعیت مجازی اپل را خواهد داشت.

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو از تراشه‌ی M2 برای «عملکرد مستقل قدرتمند» به همراه یک تراشه‌ی کاملاً جدید به نام R1 استفاده می‌کند که می‌تواند ورودی‌های ۱۲ دوربین، ۵ سنسور و ۶ میکروفون را پردازش کند.

بیان دوباره‌ی مشخصات ویژن پرو توسط اپل جهت ایجاد حس اطمینان برای مشتریان احتمالی است. اپل می‌خواهد به کاربران اطمینان دهد که «باکیفیت‌ترین محتوای ممکن در مقابل چشمان آن‌ها ظاهر می‌شود.»

هنوز جزئیات زیادی از ویژن پرو اپل، ناشناخته‌ است و برای اطلاع کامل از آن باید تا روز پیش‌سفارش در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۹ دی ۱۴۰۲) صبر کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات